harrewarre - First there was nothing and then there was music

harrewarre

Ouwe rot
Lid sinds
5 mei 2008
Berichten
992
Locatie
Delfzijl
Hierbij stuur ik mijn demo voor de contest van 2017


Na mijn weten en gevoel is dit de beste track van mij waar ik goeie reacties op gekregen heb

Deze track heb ik op Fruity loops 12 gemaakt
Het is een gabber style track met een rustig beginnende opbouw en op het einde gaat de boel nog harder los


MVG,
Harry de Vries

 
Last edited by a moderator:
Tja ik kan er weinig mee. Ik zit niet in de gabber scene, en kan niet echt beoordelen of dit klinkt zoals het hoort in deze tijden (laatste keer dat ik gabber maakte was in de 90's, en dat was alleen voor de lol), maar voor mij doet het weinig iig :)
 
Hakken is goed, het verwijdert allerlei getreuzel en als je zoiets hebt gemaakt en je luistert erna met regelmaat, krijg je ook inspiratie voor andere muziek :eureka:
 
Onvervalste, ouderwetse, snoei- en snoeiharde Gabber-techno! Van het type "Duitser die op de deur bonst". Daar zijn meer liefhebbers van dan ik dacht hier. Maar deze track heeft dan weer wel een klein aantrekkelijk compromis-je om ons "er in te lokken": de tempowisselingen. Kan ik waarderen. :)
 
BEDANKT !!!
Dit Forum houd de oude garde in leven !!!
En de jongere talenten onder de duim !!!


Vooral met die super Hardware speelgoed die iedereen hier laat horen alles is UNIEK
Sommige tracks zijn hier vaak niks!! waar het totaal niet om gaat
Gaat mij er om op dit leuke forum om mensen een drukker in de rug te geven met hun hobby


Ik heb hier 10 jaar geleden mijn eerste track laten horen
Voelde net als een kleuter die tussen de volwassen wijze menesn ging zitten
en heb hier door lezen en meningen veel geleerd waar ik iedereen ook voor wil bedanken


Ik vind zelf ?? Hardware DAW software of iemand die liever zijn doedelzak gebruikt zonder onderbroek ?
ieder zijn ding


zo lang het maar mooi en goed klinkt
dat heeft niets met het soort style of genre te maken
gaat er om hoe je het maakt wat mensen juist raakt


Ik heb vandaag andre rieu in Londen op tv gekeken en ik vond het echt prachtig en geeft ook inspitatie
Niet alleen het muziek maar Juist ook de wijze hoe hij het publiek goed behandeld funn humor en ook tranen
dat noem ik een TOP artiest
 
Heel netjes! Ik hou wel van mooi met hard gecombineerd. Had denk ik in het begin de dromerige pad ook langzaam over laten gaan in dat rauwere geluidje, dat zou het nog meer tot 1 geheel maken. Verder mix is al heel aardig op orde, maar kan nog wel tegen een brickwall limiter aangesmeten worden zodat alles een beetje gaat pompen en aan elkaar gelijmd wordt. Maargoed, kleinigheidjes :) wel flink gegroeid dit jaar, top!
 
Gabberdegabber! Earfucker tot en met. De melodie had ik wat pakkender gemaakt, ofwel meer een track die je bij blijft. Qua mix had ik de lead wat dikker gemaakt. Maar idd, je maakt flinke stappen!
 
DARROM IEDEREEN NOGMAALS BEDANKT!!! En ook Dark impact records een EP






24991236_1994392330845939_232877972212865652_n.jpg
 
lekker hoor. Ik hou van veel muziekjes. Op deze durf ik gerust na 3 biertjes LOSS gaan.
Mocht nog 'n streep gemener van me. Ah daar is ie op 3 minuut ;D
 
Ik heb wel eens wat tracks van je beluisterd in het Tracks forum. Ik ken me niet herinneren er ooit op gereageerd te hebben. Da's niet omdat ik het niet goed vond, maar omdat ik simpelweg niet weet wat ik ervan moet vinden. Ik ben geen fan van de stijl an sich. Vanmorgen was ik toch aangenaam verrast door deze track. :okdan: Ja, ik kan nog steeds niet zoveel met de stijl omdat het naar mijn smaak in de regel veel te weinig melodieus is. Maar hier heb je een paar elementen ingestopt die het voor toch hartstikke leuk maakten om naar te luisteren. Die pads bijvoorbeeld, die geven je track richting en wat meer gevoel. Ik zat al gelijk te bedenken hoe het zou klinken in een lounge track :D. Leuk gedaan dus, en fijn een beetje buiten de lijntjes gekleurd.
 
@ Dr van Lansberg :Dankje tuurlijk dat snap ik helemaal hoor? ieder geval heel erg bedankt voor je mening nu heb je mij ook weer laten inspireren!!!!
Maar heb het bewust zo gemaakt dat de oudere generaties bepaalde elementen ook leuk vinden
klinkt stom maar ik vraag vaak mijn Moeder op Facebook die 68 jaar is die vond deze ook wel leuk klinken
dus ik dacht dan vinden de andere oudere luisteraars of mensen die meer van de rustige style houden ook wel leuk


lounge heb ik nog nooit echt gemaakt misschien leuk om te proberen idd
de meeste Hardcore synths maak ik uit House / Techno /dnb / dubstep enz enz


Maar!!!
Ik heb deze track denk ik nu naar een ambient versie gemaakt er zitten wel kleine hardcore elementen in maar die hoor je meer als beat dus niet op de voorgrond
denk dat jullie die versie beter vinden hahaha
Die kan je zo vinden op het track forum gedeelte
 
Back
Top