MyJam - Das miTTen

MyJam

Ingeburgerd
Lid sinds
27 januari 2013
Berichten
52
MyJam - Das miTTen
Gemaakt voor grote speakers... :okdan:

 
Last edited by a moderator:
Klinkt pro genoeg qua mix.. lekker voor op de snelweg :)
 
Haha, heb ik geprobeerd op mijn aktieve speakers, mijn behang viel er bijna af...geweldig hard dit :D
 
Hehehe... totaal niet mijn muziek, en ik heb hier dus totaal geen verstand van, maar ik vind 'm vet! Erg overtuigend en efficiënt uitgevoerd. Het lijkt wel een beetje op dat nummer met die dames en powertools, weet niet hoe dat heet, maar dat zal aan die saw-lead liggen. Inderdaad muziek voor in de club of in het donker in de auto op de snelweg.
 
Begint lekker en vanaf 1.00 vind ik hem erg lekker. Goede clubtrack en vette sound. Btw klopt het dat je veel met timing qua sounds tussen links en rechts speelt? of lijkt dat maar zo? (haas?) Ik had zelf alleen iets meer variatie aangebracht met stabs oid.
 
Niet mijn smaak maar mooi gemaakt. Op koptelefoon zeker niet bass zwaar. Houdt het geheel transparant en helder.
 
Die bass vanaf dik 1 minuut is niet mijn smaak (alsook gelijkaardige nummers) maar de rest klinkt prima.
 
Lekkere dansbare track. goeie productie ook; erg goed uitgebalanceerd allemaal. Lijkt in de verte wat op Satisfaction van Benny Benussi, maar ik geloof niet dat je dat als kritiek hoeft op te vatten…