Trigg - Rivals of Mars

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Let's meet up with the Rivals of Mars
They have come from those Big Yellow Stars


 
Last edited by a moderator:
Zalige track. Gaat in de richting van het potsierlijke (met de tekst), maar blijft er ver genoeg van om meer dan genoeg respect te verdienen/behouden. Ritme zit heel goed in elkaar.
 
tja.. soort van space-carnavalskraker of zo. Het zit technisch wel goed in elkaar, en de geluiden zijn ook goed. Maar dat basje zit me dwars.. het zit wel heel dicht tegen zo'n Nederlands hoempa-basje aan, en daar heb ik een soort van allergie voor. Ligt puur aan mij natuurlijk, want het is gewoon een goed nummer verder.. lol
 
Niet echt mijn smaak deze, maar het zit wel erg netjes in elkaar. Mooie vocoder sound!
 
Zucht, hij pompt er gewoon weer iets origineels uit hoor, verschrikkelijk nare vent!
 
Hoppa! Doet me wel wat aan daft punk denken maar dan met een twist. Productietechnisch weer in orde, maar doet me niet heel veel verder.
 
En in een klap waan ik me in 1982.
Lekker alles over de top, maar bij elkaar prima.
Hier wordt ook ik wel vrolijk van.
 
Laatst gewijzigd:
Ja, da's een leuke track, beetje erg populaire tune maar wel goed gemaakt hoor met verrassende sounds.
De mix klinkt ook prima trouwens en de tekst vind ik geinig.
 
prima-de-luxe-track! maar ik moet toch weer even iets opmerken, uiteraard vanuit mijn persoonlijke voorkeur: ik zou de vocoderstem vervangen door een oosterse zangmelodie (man/vrouw), je weet wel met die mooie tussentonen. dat past dan ook prima bij je oosterse violen en percussie. ook deze een hoge notering!
 
Back
Top