SirSickSik - It took a while

geluiden mooi, maar het is voor mij te rommelig en structuurloos... Kwestie van smaak denk ik.
 
knap gemaakt en interessant waar het mee gemaakt is!! mooie melodieën en sounds ook.. maar ik trek het meer minder ritmisch georganiseerde niet zo.. :)
 
Leuk als technisch experiment of 'installatie', maar muzikaal gezien raakt het me niet echt. Mis toch een beetje een flow in het geheel.
 
Als project geslaagd, als muziek iets minder maar toch niet beroerd hoor . De drums doen het voor mij soms wat minder.
 
als ik dit nummer hoor, gaat het wat mij betreft over de laatste meters van het leven. Waar iemand met zijn laatste kracht, alhoewel gebroken, niet opgeeft en probeert te blijven lopen in hoop met trots te kunnen sterven. Zo zie ik dan ook de misstapjes in de drums. Het leven is niet gesynced en vastgelegd in een automation in een DAW, het is vloeiend en zwalkend en gaat tegelijkertijd met horten en stoten tot het niet meer te dragen is.
 
ik vind dat je wel met gevoel van de techniek gebruik hebt gemaakt, en zo komt het ook voor mij zo over. als ik de techniek vergeet (gaat vanzelf..) vind ik dit nummer werken, in zijn geheel. een geheel eigen karakter, heeft dit nummer. is een nummer waar ik wel in kan zinken..
 
bevalt mij zeer goed, organisch is al gezegd, crazy zou ik er aan toe willen voegen
ik kan ik wel vaker naar luisteren. Heel veel tracks tot nu toe heb ik snel de neiging om stuk te skippen.
de trance en house tracks met name zijn altijd te voorspelbaar. In deze track valt zoveel te ontdekken
en dat vind ik dan weer belangrijk in muziek. Ik ben een fan!
 
Back
Top