Slaveofthewave - Volcanic

SlaveoftheWave

Ouwe rot
Lid sinds
14 september 2008
Berichten
1.792
Locatie
Nijmegen
Inmiddels heb ik mn nieuwe studio ruimte in gebruik en dit is de eerste track die er uit komt. Genieten is dat een fijne ruimte met goede akoustiek :)

Het is een (progressive?)techno achtige track die in de eerste helft wat wilder is wat betreft synth gefreak ;) en die in de tweede helft wat meer relaxed en dubby wordt. Aanvankelijk had ik ook een cowbell er in zitten, maar dat past uitiendelijk bijna nooit als ik dat doe... Ik heb m daarom bij wijze van experiment gerecycled door er met de ableton sampler een akkoord mee te spelen en zo een stab te maken. Note to self: vaker met de sampler experimenteren :eureka:

PS Verder maak ik alle muziek onder mn Sunspot naam, dus deze valt dar ook onder

 
Last edited by a moderator:
Mooie track, goeie mix.. leuk om naar te luisteren.. wat wil een mensch nog meer he?
 
Ben eigenlijk wel trots op mijn medenederlanders en nederlandse belgen, dit is ook al een goeie track ;)
 
Lekker onderhoudende track wel en ik kon je 'gefreak' in de eerste helft wel waarderen hoor.
Ook de overgang bij 2.40 pakt heel goed uit naar het rustiger meer 'dubby' gedeelte, toffe track!
 
Erg goed geproduceerd, mooie geluiden, genoeg variatie en het blijft ontzettend interessant en verrassend... heel erg sterk! Ik heb hier met heel veel plezier naar geluisterd, dank daarvoor!
 
Lekkere mix, met lekker veel diepte qua galm en delays (lekker breed! welke delay is dat?)

Lekkere groove ook met die diepe bassline en hat i.c.m. de kick

Btw, wat maakt je nieuwe studio beter dan de oude? Ofwel wat heb je o.a. gedaan om de ruimte te controleren?
 
Lekker geproduceerd dit zeg. Er zit een soort ruimtelijkheid (geen idee hoe ik het anders moet zeggen) in deze track die me erg bevalt. Dansbaar, ook nog…
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top