Vleen - The Lonely Man

VlEen

Ouwe rot
Lid sinds
5 november 2002
Berichten
3.240
Locatie
Lelystad
Kontaktplayer met een gratis Stradivarius...

 
Last edited by a moderator:
Ik kan niet goed beoordelen in hoeverre dit te danken is aan software of samples, maar het resultaat is indrukwekkend! :okdan:
 
Tsja het doel en de middelen, de eerste mensen gingen uit hun dak toen er op een bot fluit gespeeld werd :D
 
Als ik niet geweten had dat dit een kontakt instrument was, had ik gedacht dat een echte viool was.. en dat is natuurlijkin zekere zin ook. Nooit gedacht naar iets als dit op het synthforum te luisteren.. knap gemaakt!

Hier en daar hoor je nog net een beetje wat onnatuurlijkheden, maar dat is alleen omdat ik er bewust zo naar luister ;)
 
Mooi en sober. Ik zie de lonely man al staan compleet met viool in de regen op een koude avond. Mooi gedaan man
 
Zo VIEen, gratis of niet maar in de handen van iemand met talent komt het altijd goed.
Juist door helemaal niets ernaast wordt al de aandacht naar je spel getrokken en ik mag wel zeggen met veel gevoel, prachtig!
Het is dat je vertelt dat het Kontakt is anders had ik gedacht dat je beter op een vioolforum had kunnen posten, zo realistisch in ieder geval.
Ik zou willen dat ik zo op een keyboard kon spelen, top!
 
Bedankt, ik probeer eigenlijk alleen maar te bewijzen dit jaar dat je met elektronische muziek ook expressie in gevoel kan leggen, te vaak hoor ik van mensen dat ze die elektronische dingen maar niks vinden...maar als ze nou begrijpen dat een radio ook elektronisch is...
Vorig jaar probeerde ik het met een grap :D
 
Tja bewijzen is ook zoiets wat verder onnodig is maar ik voel je!
Kunst is lastig zowel niet te beoordelen! Kritiek is lastig maar irrelevant, al kan het als onprettig beschouwt worden! zolang je er gelukkig van wordt kan je het als een overwinning beschouwen.
:mega:
 
Wauw, cool gedaan zeg. Dat had ik ook niet snel gedacht, dat dit niet-electronisch gemaakt is.
Ik doe dit zelf ook wel eens met akoestische instrumenten, maar deze expressie.. ben erg benieuwd hoe je dit precies gedaan hebt. Dit is meer dan nootjes invoeren in de pianoroll lijkt me?
Zou graag willen weten hoe je dit gedaan hebt. Echt niet gewoon gespeeld?
 
Gewoon gespeeld op een midi keyboard (Ensoniq EPS 16plus) met polyfone aftertouch...
-
Wauw, cool gedaan zeg. Dat had ik ook niet snel gedacht, dat dit niet-electronisch gemaakt is.
Ik doe dit zelf ook wel eens met akoestische instrumenten, maar deze expressie.. ben erg benieuwd hoe je dit precies gedaan hebt. Dit is meer dan nootjes invoeren in de pianoroll lijkt me?
Zou graag willen weten hoe je dit gedaan hebt. Echt niet gewoon gespeeld?
 
Back
Top