KAOSKAOS - Freundschaft

Bijna deze gemist bij het afluisteren van de inzendingen. Geïnspireerd door "Der Mussolini", "Kebabtraume", inderdaad een mooie tribute aan DAF. +1

Deed me ook onmiddellijk aan Der Mussolini denken en andere soortgelijke muziek.
Het lijkt er zo erg op dat ik het weinig origineel vind, ik mis iets van jezelf dat ik niet aan bepaalde artiesten kan linken.
 
Het is ook niet meer dan een tribute aan DAF .. tekst .. geen letter van mij bij..
Muziek Oberheim Matrix in unison... Drums uit cs1x door een metalzone (is geen andere manier ;) ) hats en percussie 707kit uit de mks 7, strings uit de Waldorf Streichfett, paar ditjes en datjes uit andere synths , gitaar (hofner door een boss se500) vocals (mezelf door een Rode Nt1)
 
vind de bass wat te luid tov drums en te cheap/ distorted
maar verder wel ok
ben al verbaasd hoeveel verschillende stijlen ik ben tegen gekomen naar nog maar 10 tracks geluisterd te hebben, dat is tof
 
Aha, cool! Dit komt in mijn playlist te staan voor de komende weken. Goed gedaan, ik was effe terug in de jaren 80 en 90 in Sint Niklaas op 1 of andere New Wave party!
 
Back
Top