SKE - Cosmic Ray

SKE

Stamgast
Lid sinds
14 november 2004
Berichten
274
Locatie
Utrecht
SKE - Cosmic Ray

 
Last edited by a moderator:
Elegant nummer wel.. het klinkt alsof je een paar oude trance arpjes hebt gebruikt en daar een niet-trance beat onder hebt gezet.. ik zat eigenlijk te wachten tot er een vette trance-beat in zou kicken, maar die komt dus niet.. grappig!
 
Elegant nummer wel.. het klinkt alsof je een paar oude trance arpjes hebt gebruikt en daar een niet-trance beat onder hebt gezet.. ik zat eigenlijk te wachten tot er een vette trance-beat in zou kicken, maar die komt dus niet.. grappig!

Elegant zie ik als een compliment :okdan:
Normaal ben ik vooral bezig met de hardere stijlen van de house muziek, nu heb ik eens heel wat anders geprobeerd. Wat JP8080 arps in een trance achtige stijl met een heel ander type beat.
 
Goed dat je in deze geen 4x4 beat hebt gebruikt. Dat maakt het 'anders' dan een doorsnee trancetrack. Een pluim dus. Al komt de mix voor mij op de 2de plaats (een slechte 'song' met een goede mix is niks waard) blijft het jammer dat de drums niet de nodige power hebben en die hier absoluut aanwezig had moeten zijn !
 
Bedankt voor de leuke reacties!
De kritiek over de mix is terecht, ik had niet heel veel tijd meer en het is geworden wat het is.
Misschien zal ik er later nog eens wat tijd insteken en de track na de contest nog eens posten.
 
Ik vind het sfeertje wel tof! Leuk gevonden om trance arpjes te combineren met een dubstep beat. Op het moment dat die strings erbij komen moest ik m wel even wat zachter zetten, die zijn vrij hard en schel. Verder qua arrangement ook netjes. Had het denk ik wel leuk gevonden als er ook nog wat rauwe dubstep geluidjes bij hadden gezeten voor het contrast, maar verder prima track.
 
Leuk en gaaf gedaan.
 
Dik dit! Basslijn en de de kick wat harder en je hebt een heel vette plaat. Gaaf dat je geen standaard beat hebt gebruikt, maar meer bijna een triphop achtig iets. Die snare/clap is vet man!
 
Ik vind het sfeertje wel tof! Leuk gevonden om trance arpjes te combineren met een dubstep beat. Op het moment dat die strings erbij komen moest ik m wel even wat zachter zetten, die zijn vrij hard en schel. Verder qua arrangement ook netjes. Had het denk ik wel leuk gevonden als er ook nog wat rauwe dubstep geluidjes bij hadden gezeten voor het contrast, maar verder prima track.

Leuk en gaaf gedaan.

Dik dit! Basslijn en de de kick wat harder en je hebt een heel vette plaat. Gaaf dat je geen standaard beat hebt gebruikt, maar meer bijna een triphop achtig iets. Die snare/clap is vet man!

Bedankt voor jullie reactie :okdan:
 
de arp's zijn lekker fris, maar de string-achtige sounds vind ik wat zeurderig overkomen. ik denk dat bij dit soort nummers een goede mix juist erg belangrijk is, omdat er muzikaal niet veel gebeurt.
 
wat er gebeurd rond 1 min 30 is van een ander niveau dan ervoor. In gedachte hoor ik er nog een extra laagje bij dat doet denken aan 't (post-)Bonzai tijdperk. Maar die 3,20 break is me teveel Robert Miles.
Besluit: Ik zou 't net niet kopen, maar zet de radio ook niet uit als 't passeert (een compliment hoor)
 
Back
Top