Dnomyar - Tees & Eet

Ja interessant nummer.. interessante rytmische zaken. Zit goed in elkaar. De droge sounds vindt ik wel wat hebben, hoewel een reverbje hier of daar de boel wel wat meer dimensie kan geven.,
 
Het eerste gedeelte is leuk! Misschien een beetje droog ja. Het tweede stuk vind ik minder, toch wat te houterig of zo.
 
Ik vind het een intrigerend arrangement waardoor het een spannende track wordt, ritmisch ook lekker neergezet.
Ik vind wel net als slave of the wave dat het wel erg stil wordt tijdens de break, zelf had ik er voor gekozen om heel spaarzaam het deel van de percussie die je vanaf 2.10 nog hoort om die enigzins door te laten lopen zodat de gang er een beetje in blijft.
Maar goed ; het is ook heel persoonlijk dit soort dingen natuurlijk.
Maar bij elkaar toch een leuke track hoor!
 
Leuk qua ritmes. :)
Ik hou er wel van. Zit grappig in elkaar wat dat betreft.
Lekker voor in de koffieshop of zo.
 
Gaaf dit! Ik moest heel sterk aan Japan of David Sylvian denken. Vervreemdende progressies en sounds. Erg origineel en lekker gemixed. Dat lichtelijk droge past wat mij betreft uitstekend bij de sfeer en stijl van de track. Kudo's :okdan:.
 
Leuk gedaan maar de stilte op 2:16 snap ik niet echt. Was dit de bedoeling om naar de overgang van deel 2 te gaan ??
 
Lekkere bewegende bassline en drums! De break vind ik gewaagd, maar qua volume wel heel erg een dikke drop, dat vind ik wat te. Dan hoor ik die rim en dan denk ik, kak. Daarna de rest van de toms en dan loopt ie weer lekker. Vet met die gelayerde glassy sounds. Op een gegeven moment als het over gaat naar het eerste deel weer dan vind ik dat eigenlijk wat te lang duren. Maar verder erg gave track!
 
Nice tanx!!
Ik hou van gekke stiltes, en ik vind dat je zo min mogelijk rekening moet houden met wat mensen verwachten in een track!
Volgens mij is het super moeilijk om iets te creƫren zonder dat je gaat nadenken over wat men ervan gaat vinden, er zijn geen regeles waar je je aan moet houden en alles is gebaseerd op smaak, maar feedback is altijd goed en leerzaam want smaken verschillen en je bent nooit uitgeleerd. dusssss
 
Gewoon 2 keer geluisterd. Heerlijk. Ik hou nog meer vd flow die 't krijgt rond de 6 minuten met die extra percussie er in - weet niet wat 't is, had nog meer mogen zijn.
 
Back
Top