Riky-D - Stefanie

Riky-D

No need 4 drummers.
Lid sinds
20 januari 2009
Berichten
1.086
Juist op de valreep afgewerkt.
De mix staat nog niet helemaal op punt en aan de text moet nog wat geschaafd worden, maar het idee is duidelijk genoeg denk ik.

Gebruikt zijn;
tr 808
bassstation 2
Juno 106
korg m1
dx 7

Veel succes allemaal!

 
Last edited by a moderator:
Geninge track hoor, zit prima in elkaar. Vocals mogen inderdaad nadrukkelijker worden ingemixed. Heb, net als Gloomer ook moeite om te verstaan wat er wordt gezonden (en dat komt niet alleen door het taaltje :)).
 
Track zit goed in elkaar, mix op de zang na klinkt hier in ieder geval goed. Het is net of het instrumentale gedeelte al afgemixt was en er later nog een zang track overheen is geplakt, dat is jammer . Maar hoe is het nu met Stefanie? foto's?
 
Klinkt nog wel een beetje als een demootje. Maar eigenlijk best wel een leuk nummer. Grappige woordspelingen ook. Ik zou hem wel nog eens opnieuw inspelen en mixen, maar zoals hij nu is, krijg je al vast mijn stem.
 
De tweede keer wordt ie best leuk. Jammer genoeg inderdaad moeilijk te verstaan. Het klinkt grappig voor een nederlander: "hou dan gewoon uw smoel". Of klinkt dat voor een belg ook grappig?
 
Track zit goed in elkaar, mix op de zang na klinkt hier in ieder geval goed. Het is net of het instrumentale gedeelte al afgemixt was en er later nog een zang track overheen is geplakt, dat is jammer . Maar hoe is het nu met Stefanie? foto's?


Dat is inderdaad wat er gebeurd is ;-)
 
Back
Top