M01C - Sublieme Stoorzender

D

Deleted member 18007

Guest
Deze track heb ik eerder gepost op dit forum. De opbouwende kritiek die er was, heb ik in deze versie geprobeerd te verwerken. De reden om deze track in te zenden, is omdat deze mijn beleving van 2016 weergeeft.

 
Ja, deze herinner ik me nog wel van afgelopen jaar. Ik vond de tekst toen wat te zwaar voor mijn brein. Maar inmiddels is het winter, koud en donker, en past het voor mij veel beter.

Ik zat nog eens aandachtig te luisteren en iets kwam me heel erg vertrouwd voor. Toen hoorde ik dat je die samples die Trigg ooit eens beschikbaar heeft gesteld, in je track hebt verwerkt (althans, een deel ervan). Leuk om te horen man.
 
@Gloomer. Grappig. vorige keer vond je het "een heel leuk luisterlied". Niets aan bpm veranderd, alleen wat panning gedaan en één geluid een filtertje toegevoegd. Als dat heeft geresulteerd in van "well done" naar niet voldoende voor een punt... Maar toch bedankt voor de moeite van het luisteren en het reageren

@ProtoHuman @GentleG @McGyverGear Bedankt mannen, voor het luisteren, de reacties en de punten.

@Dr van Lansberg Één sample van Trigg inderdaad. Die sample was voor mij in het proces van het maken, het laatste "puzzle-stukje". Goed nieuws overigens, de dagen worden weer langer! Bedankt voor je punt :)

@1v/oct, Helaas was de klarinet dus niet mooi genoeg voor een punt. Toch bedankt voor het luisteren en je reactie!
 
Back
Top