Bob123 - I want to F

Bob123

Sandgarden Rec. Studios
Lid sinds
30 Maart 2007
Berichten
384
Locatie
Sandgarden
Ziezo,

Mijn inzending voor deze contest. Deze track is gemaakt met enkel de stereo out van mijn Electribe MX. Op de PC heb ik nog wat ranzige samples erbij geplakt.

'Njoy

 
Last edited by a moderator:
I want to F? Really? Mogen we geen Fuck zeggen hier? lol

Anyway.. niet iets wat ik zelf ooit zou draaien. Mix klinkt wat plat, maar het nummer heeft wel leuke opbouw. Sampletjes zijn supercheesy natuurlijk, maar dat is vast zo bedoeld.
 
Ik word er wel vrolijk van, en pluim voor met het weinige materiaal je de track gemaakt hebt!
 
Ik vind het wel wat! Beetje terug naar de begindagen van de house, eind jaren 80. Voor de chordstab van de melodie zou ik zelf misschien een iets meer punchy sound hebben gebruikt. De ritmische sound daarachter is prima! Met een beperkte set materiaal goed gedaan.
 
Ik sta Datucker bij, vond hem wel goed hoor, terug gekatapulteerd naar de jaren 80. Maar echt uitschieten deed ie bij mij niet.. Ik hou van veel geluiden, en deze was een beetje repetitief en simpel.. Maar je hebt goed je best gedaan.. ;)
 
Haha "But you don't want to" :D. Verder vraag ik me alleen maar af of deze track in de juiste contest is geplaatst :). Nee, deze is helaas niet aan mij besteed.
 
Goh ja, het is een track he. En een SF contest bijdrage !
 
Laatst gewijzigd:
ik vind 't een heerlijke poging. Niks mis met oud spul gebruiken, met een gitaar en drum mag alles, van mij met oude electronica idem. Mix mist sprankel.
 
Mix kan beter, maar toch wel weer lekker! Ik mag hem wel! Humor!

Gewoon lekker hard over de speakers!

Stem!

RFB
 
Back
Top