Purejunk - Soft Savages

Ik vind het echt een prachtige track zeg! Wat een mooie sfeer zet je hier neer. Prettige sounds en interessante akkoorden. Ik hoor geen off tune noten, wel maj en min door elkaar gebruikt. Normaal houd ik daar helemaal niet van, maar hier pakt het verrassend goed uit. Dikke kudo's!
 
Bedankt voor de reacties mensen... ik begon al wanhopig te worden na de eerste twee :?
Na lange jaren in de electronische muziek probeer je na een tijdje iets anders te doen. Begrijpelijk niet voor iedereen zijn smaak maar dat is prima. Daar staat Purejunk ook voor... sommigen vinden het junk anderen "pure"...
 
Laatst gewijzigd:
Wil niet zeggen dat ik het niet goed gemaakt vind he dat ik het een beetje ééntonig vond.
Ik vind het zeker geen "junk" hoor ;)
 
Hè??? Heeft deze track pas twee stemmen? (nu drie dus :) )
Echt gaaf die trippy melodieën die tegen elkaar ingaan door die arpeggio heen.
Knap gedaan! Eén van mijn favorieten van deze contest.
 
Ik vind het gewoon een mooie track. Klinkt lekker en ik vind hem zeker niet eentonig. Paar keer luisteren en ging hem steeds mooier vinden.

Ik mis wel een dikke Taurus - achtige subbass om hem meer body en sfeer te geven.

Stem verdiend!

RFB
 
Dan wint deze voor mij de 'meest ondergewaardeerde track' prijs.

Ik vind 'm echt heel mooi. Het is misschien niet de mooiste in de competitie, maar van de 20+ die ik nog eens terug wilde horen is dit degene die mijn stem verdient!

Dat anderen hem eentonig vinden snap ik wel, de 'hoofdmelodie' blijft gelijk. Maaaaar, er gebeurt zoveel, of zo iets bijzonders rond die melodie, dat het mij geen moment verveelt.
(Laat ik de Dr maar vertrouwen dat dat door het door elkaar gebruik van maj en min komt.)
 
Back
Top