MV30 - 7am

mv30

Stamgast
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
391
Locatie
lier (België)
Wat, een hele dag voor de deadline? ben ik ziek of zo? heb ik een cursus time management gevolgd?
Niets van dat alles, ik heb morgen gewoon geen tijd! dus dit was voor mij de deadline!

de hoofdrol is voor de piano deze keer, en als die invalt, gebeurt dat redelijk luid...om wakker van te worden!

 
bedankt voor het luisteren, jammer dat je het niet mooi vond. "vrije geluiden "kende ik nog niet. Ik heb het even opgezocht en kan het wel appreciëren, bedankt voor de tip!:D
 
Dit zou met een wat mooiere piano sound wel erg tof kunnen zijn. En een live hihatje/shaker/tamb.

Is de piano deels ingespeeld en deels in je daw getekend? De arp klinkt steeds precies hetzelfde. Als je het inspeelt krijg je (kleine) verschillen wat het meer leven zou kunnen geven misschien. Het live ingespeelde is mooi spel! :okdan:
 
Piano vind ik heel mooi gedaan. Staat inderdaad hard, maar qua compositie kan het mij zeker wel bekoren. Mooi ook als die 4x4 erin komt. Die jazzy chords waren voor mij wat onverwachts, maar zijn heel gaaf gedaan. Daar wil ik wel meer van horen eigenlijk.

Ik vind hem in elk geval erg onderscheidend en mede daardoor zeer geslaagd :okdan:.
 
Een ongrijpbaar nummer als het ware. Oprecht hartelijk dank voor het beluisteren en het trachten te vatten! :okdan:
 
Leuk experiment; vanaf rond 2:00 komen er jazzy akkoorden tussendoor die het ineens interessanter maken, maar je doet helaas niks met de andere instrumenten; omdat je alles met de piano zelf probeert op te vangen (groove/ritme) heeft de drums totaal geen toegevoegde waarde voor mij, en ben ik heel snel verveeld. Maak een toffe contrabas groove, en laat deze samen met de drums de groove van de piano overnemen om de boel open te gooien en ruimte te maken voor nog meer toffe dingen.
 
bedankt voor de duidelijke commentaar, dr ripsaw. ik heb drie verschillende versies op dit moment (ook één met enkel piano en eentje met piano en sax) , Je commentaar inspireert mij om een vierde versie te maken met jouw tips als insteek.

En hartelijk dank aan nick1000 en VlEen voor de stem!
 
Back
Top