Platform - Genderbin

platform

fishfinger
Lid sinds
8 januari 2003
Berichten
1.007
Locatie
Den Haag
Ondanks mijn verhuizing op dit moment toch maar een track ingestuurd. Dit keer een vuige beat track uit 2008 die hier nog op de plank lag niets te doen.

Gemaakt met NI plugins, gratisch samples, eigen opnames, Moog Voyager, Nord Lead 3 en een goed humur. Enjoy.

Om verhuisredenen zal ik me dit keer niet zo veel kunnen laten horen, ben wel erg benieuwd wat jullie vinden. Ciao tutti en good luck allen!

P. :engel:

 
Last edited by a moderator:
Lekkere beat.. doet een beetje aan Massive Attack denken anno Mezzanine, en dat kan alleen maar goed zijn ;)
 
Ja hoor. Zit goed. ou got my vote sir ! Blijf wel beetje op m'n honger zitten en had graag vocals gehoord.
Maar verder zit deze track dus voor mijn part mee vooraan. Da's wel duidelijk dacht ik.
 
Lekkere beat, die resonerende growlbas op het eind mag wat minder vaak voorbijkomen.. overal leuke track met een goed klinkende beat, die nog net iets meer breakjes zou mogen hebben.
 
Erg gave beat, toffe sounds ook! Ik vind 'm wel lekker! Alleen dat geluid dat er na 2 minuten bij komt ligt wel erg uit het ritme.
 
Ik sluit me bij Bijlevel aan. Het duurt naar mijn smaak te lang zoordat de track op gang komt. Maar als die beat er eenmaal inkomt, WAUW!! Heel erg dik zeg. Goeie theme track voor zo'n thriller met 100 plot twists ook. Erg gaaf gedaan dit.
 
Waar drommen mensen genieten van Toppers in concert haak ik af en zoek ik eindeloos naar dat éne cafe waar de godganse avond dit soort dingen door de speakers knalt.... dreigende low tempo monotone beats met een biertje graag. mijn stem heb je
 
Tja, smaken kunnen natuurlijk verschillen. En omdat er dan toch nog welgemeende complimenten gegeven kunnen worden,.... helemaal tegen mijn natuur in dan maar 'eerlijk afkraken'???? of zoiets:

Binnen enkele seconden had ik ik al een + in de kolom 'geluidjes' en 'origineel', dus op dat moment wacht vol spanning naar de muziek die opkomt...... En dan wordt ik echt niet blij van dat irritante geluid dat het hele nummer als en heipaal door gaat, echt verschrikkelijke p. herrie.
Vervolgens pak ik even iets lekkers uit de keuken en hoor na 1.15 de beat opkomen, hey interessant, en bij 1.45 nog eens aansterken. Ah, waarom nou eerst dat pl.. stuk, nu is het best lekker. Maar ook dan raak je me na korte tijd weer kwijt, want ook dit gaat maar door. Echt niet mijn muziek. Maar ondertussen wel nieuwsgierig geworden of er nog meer leuke stukjes of geluiden komen, heb ik de muziek toch nog afgeluisterd. En er komen heeeel erg mooie dingen voorbij, in een stuk muziek dat ik verder erg onprettig vind.
Eigenlijk is het dus zo:
het is levendig,
verandert steeds (voor mij vaak iets te langzaam ;)),
doet iets met je,
is doordringend,
en zoals hierboven, zou dus erg goed passen in een triller of horror,
om eens lekker door je ziel te scheuren.
 
bij "het doet iets met je" was ik al tevreden. Dank voor het afluisteren en de tijd die je hebt genomen voor je uitgebreide feedback! Ook anderen voor reacties en stemmen. Heel tof, kan ik wat mee.
 
En omdat ie nog steeds in mijn hoofd zat, nog maar een keertje geluisterd.
Erg mooie geluiden!
Dringt diep door.
Vandaag blijkbaar meer in de stemming voor een thriller of horror ;).

Dus briljant!
Ik ga er zowaar een punt voor geven.
 
Back
Top