svenvdheiden - livetrack

svenvdheiden

Ingeburgerd
Lid sinds
17 Maart 2009
Berichten
86
tracks afmaken en opnemen doe ik eigenlijk nooit meer. laatste keer was het vorige synthforum contest. op verzoek en voor de gelegenheid toch maar even op re gedrukt.

 
hmm ja.. interessant, maar kan nog wel wat werk gebruiken, denk ik. Of misschien is het mijn ding niet helemaal ;)
 
Saai!!! :Z De meeste nummers luister ik 3 keer of meer. Dit is het eerste nummer waarbij ik dat niet ga doen, het kost me zelfs moeite om het 1 keer af te luisteren. Die minuut stilte op het eind heeft wel wat.
 
Als deze track 30 jaar geleden door Aphex Twin was gemaakt, dan was het vandaag beslist een culttrack geweest.
Maar we zijn 2017 en de auteur is niet Aphex.
 
Dat sfeertje doet me wel denken aan 25-30 jaar terug ...
Het is dan wel langdradig, maar voor mij doet het wel iets qua sfeer in die zin.
Misschien moet ik me aansluiten bij skeletvm :)
 
Deze had zo op de I love Techno Classix cd gekund.. maar anno 2017 vind ik het niet meer kunnen. Sorry man, het geeft me het gevoel wat tijd veloren te hebben in mijn leven.. Je had er meer variatie kunnen insteken. :(
 
Ik heb net oeys gedaan waarvan ik me had voorgenomen het niet te doen, namelijk eerst de commenst lezen en daarna de track beluisteren. In dit geval ben ik blij dat ik het wel heb gedaan. Ik heb deze track namelijk met m;n ogen dicht beluisterd en er een settings van een club bijgedacht met een live performance. En dan is hij opeens heel goed te versnaperen. Maar ja, het gaat in de contest om de beste track en niet om de beste pive performance. Vandaar dat ik tich wat mixed feelings heb.
 
Komt beetje over als een poging om een nummer als die van Plastic man(Richie Hawtin) te maken, al dan niet bewust?
 
Back
Top