Subgroover - Sleepwalk

Subgroover

Zweet spot
Lid sinds
6 mei 2004
Berichten
2.685
Locatie
Klopt
Op de valreep toch nog besloten mee te doen! :)

 
enorm vette plaat man het doet mij heel erg denken aan de spinning tijd.
de stijl van jouw is er goed in terug te horen.

;)
 
Klinkt behoorlijk pro als je het mij vraagt. Vette mik!
 
Wauw deze is mijn stem ook wel waard anders :)

Profi shit man.

infected mushroom fan of niet :)
 
Het idee van de track vind is best okƩ maar je produktie is niet mijn ding moet ik zeggen.
Doet me teveel denken aan al die andere muziekjes tegenwoordig die zo vol geproduceerd zijn dat het opdringerig wordt.
 
Nah, dit is niet iets wat ik thuis gezellig zou opzetten. Maarrrrr... Wat een dikke vette priductie weer man. Zit echt retegoed in elkaar. Kwa kwaliteit zeker net zo goed als je inzending van 2013. Dus voor de productie hele dikke kudo's :okdan:.
 
Bobske! Nice man!

Ik zou zeggen: Daar moet je iets mee doen. Misschien kun je dan ook wel in Japan op die grote Ultra festivals terecht enzo. En een dikke deal tekenen bij een Major label. ;)

Maar das alleen wat mijn glazen bol zegt... hahahaha
 
Break is vet op 2.30 :koffie:

Hele track mocht IMHO wel zo..
Zzit hier hele tijd op enter te drukken om nieuwe game te starten... beetje zo,n opstartnummer voor bij een computergame. :eureka:

Maar idd wat gezegd is eerder ,...erg dik.!
 
Strakke productie met veel energie. Gek genoeg als geheel niet mijn ding, maar toch heel veel elementen die ik cool vind. Vanaf 2:00 bouw je na een heftig stuk weer op naar een nieuwe climax; alhoewel een aantal dingen daar toch anders klinken dan de opbouw naar het eerste stuk komen naar mijn smaak bepaalde elementen die je al eerder hebt gebruikt te snel weer terug. Dat geeft zo af en toe wel het idee van herhaling. Toch stem!
 
Vette productie! Kink als een klok!

Ik had wat minder variatie in de groove gebracht en lekker doorlaten pompen. Maar da's smaak!

Stem!

RFB
 
Back
Top