SlaveoftheWave - Gummybeertjes

SlaveoftheWave

Ouwe rot
Lid sinds
14 september 2008
Berichten
1.792
Locatie
Nijmegen
Eigenlijk had ik het al opgegeven, dit jaar maar niet meedoen. Tot een paar weken terug zat alles nog in dozen na een verhuizing en heb eindelijk een mini setup gemaakt waarbij ik het tijdelijk zonder monitoren moet stellen. iig kan ik weer aan knopjes draaien :D

Een hele andere stijl en geen techno deze keer, maar eerder downtempo triphop achtige beats met een funky lijnte,een snufje reggae en exotische percussie.

Gummybeertjes: alleen maar lekker zoet? of ook een beetje creepy

 
Last edited by a moderator:
Ik vond hem lekker, net als die beertjes die ik niet mag eten vanwege mijn suikerziekte ;)

Maar wat een troep erin zit man :)
 
Last edited by a moderator:
Elke deelname is waardevol. En ach, het heeft ook alles te maken met persoonlijke smaak maar deze track...tja...?
 
Tja.. het is grappig, maar kan naar mijn gevoel nog wat geinspireerde interventie gebruiken.
 
De eerste keer dat ik luisterde dacht ik: pfff het zoveelste saaie nummer. De tweede keer merkte ik opeens dat ik op mijn stoel zat mee te wippen! Maar de derde keer vond ik het toch wel weer saai....
 
Ja, deze bracht me zeker aan het hupsen.

En is nog erg mooi/goed ook.
Ter info: heb 21 tracks meteen mijn stem gegeven en 24 nog eens teruggeluisterd en onderling vergeleken. Daarvan is deze 1 van de 3 die alsnog mijn stem heeft gekregen.

Als ik dan vervolgens zie dat je nog maar 5 stemmen had,.... toch wel erg ondergewaardeerd hoor.
 
Back
Top