Lenistwo - Spit that subcutaneous phrase

Even ter info

De track is gemaakt met een Tr 8 , TB3 , MC307, en volca keys .
Opgenomen met een roland Vs1880

Ieder had zijn eigen spoor , sommige dingen stereo sommige mono.
Alles appart opgenomen en inelkaar geplakt geknipt .

Eerste project op deze manier daarvoor ging alles in one take
 
Laatst gewijzigd:
Dit klinkt niet slecht. Misschien zou een pad, of iets dat de track doorbreekt een goede aanvulling zijn.
 
Leuk dat er toch mensen luisteren , ja het 2e deel waar pwm de concentratieverliest. Dat stuk heb ik niet deftig kunnen multitracken . Had die synth/baslijn geprogrameerd in de MC307 en er mee aan de slag gegaan in de opname, later alles uitgezet kwam ik erachter dat die niet opgeslagen was , tsss mistake . Dus daar heb ik niet veel aan kunnen werken . Niet zo simpel in een hardware DAW . Daarmee wil ik zeggen dat het niet onmogelijk is .

En ja scepticist een padje, tapijtje ontbreekt , eigenlijk heb ik daar nog niet het juiste apparaatje voor , heb men oog op een OB12 just for the pad s strings en geluidswolken
 
Of het met hard- of met software is gemaakt, maakt voor mij, voorzichtig gezegd, weinig uit :). De track is helaas niet echt mijn smaak. Ik houd zelf van wat ontwikkeling en melodie in een track.
 
Tja, nog niet helemaal af lijkt het... Het zou wat meer mogen knallen uit die speakers, ik denk dat de stijl daar wel om vraagt.
Zou wat meer uitgewerkt mogen worden, maar niet slecht of zo >
 
Lekker analoog gebubbel, maar voor mij iets te random allemaal.
 
Leuk van de analoge opmerking , men doel is het zo laten klinken ,
Alleen de volca keys is echt analoog. De rest is wanna be maar is goei spul.
ik weet niet of de naam jhon frusciante of Last step jullie iets zegt . Maar daar wil ik heen
Het is heel anders dan dit , maar ben vooral bezig met die geluiden zo real, analoog mogelijk te brouwen.
Braindance is niet echt een veel geliefde stijl , het is moeilijk te ontleden muziek en dat boeit mij ��

Mijn excuses van de onafgewerktheid , met een halve studio krijg je zoiets niet af
 
Klinkt lekker donker en mysterieus, mocht wat langer duren en heviger worden om derna weer zachtjes in de verte te verdwijnen:)
 
Vind hem wel leuk klinken, het lekker in de 2e helft, had iets meer progressie in mogen zitten inderdaad.
Maar gewoon lekker doorgaan. :-)
 
Nou ik zal maar snel even reageren hier anders wordt Gloomer boos! :D
Na een keer of 3 luisteren vind ik hem best leuk. Met name het stuk na 1:20 als ie echt begint. Ik vind de titel ook erg grappig.
 
Beste lekkere track! Ook ik mis af en toe een pad of anderszins tapijtje.... Misschien nog niet helemaal af, maar wel potentie.

Stem

RFB
 
Ik hou wel van "braindance" a.k.a. idm a.k.a. electronica. Vind het goed gedaan, maar mis toch een beetje iets wat het wat meer verhalend maakt. Sommige melodielijnen vind ik niet echt lekker samen gaan hier en daar. Sound zou ook wel wat meer afgewerkt kunnen. Leuke stijl keuze, dat zeker! Afmaken :) (einde stopt ook een beetje rigoureus) ;)
 
Back
Top