DungBeatle - If You Wanna (Be My Man)

Geinige discovibe :)
Ik hoop niet dat ik je beledig als ik zeg dat ik aanneem dat de stemsamples met een vleugje humor gezien moeten worden ?>
 
De instrumentalen zijn goed, maar de vocals worden teveel (door heen heel het nummer) gebruikt, dat is heel wat minder. Succes toch ! Gelukkig Nieuwjaar ! :)
 
Als je de female vocal even in tune zet, heb je volgens mij al veel gewonnen. Ik dans niet, maar zat net wel even met m'n hoofd mee te knikken op de beat. Dus die heb je in je zak :).
 
@vanLansberg Thx voor de feedback.. de vocals in tune zetten klinkt goed, maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen. De vocals zijn gewone "off the shelf" samples.. Ik ben spijtig genoeg niet zo'n mens die een noot kan horen (laat staan een akkoord) en de naam van de noot geven.
 
Grappig klinkt het wel met die vocals, maar instrumentaal klinkt het echt goed. Zoals de vocals zijn bieden ze geen meerwaarde vind ik.
Beter een geile vrouw een zwoele tekst laten inzingen. 8~
 
@vanLansberg Thx voor de feedback.. de vocals in tune zetten klinkt goed, maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen. De vocals zijn gewone "off the shelf" samples.. Ik ben spijtig genoeg niet zo'n mens die een noot kan horen (laat staan een akkoord) en de naam van de noot geven.

Je hoeft ook geen absoluut gehoor te hebben voor dit soort zaken hoor :). Off the shelf kun je ze ook pitchen. Misschien leuk om na de contest eens een beetje te spelen met een pitch shifter of een andere tool in je DAW. Kan geen kwaad en je kunt er alleen maar van leren.
 
hmm Ben bang dat niet mijn ding is. Misschien als je wat aan de mix werkt in inderdaad de vocalen in tune maakt, en een wat leuker baslijntje erin. Aan de andere kant heeft het ook wel weer iets bekoorlijks en naiefs wat ik wel weer kan waarderen ;)
 
Best wel een geinig nummer. Zoals je aan mijn eigen inzending kunt horen hou ik best van clichés. Misschien inderdaad even die pitch corrigeren (heb ik overigens zelf ook nog nooit gedaan). De franse mannelijke tekst kan ik eventueel voor je inzingen (c'est vrai ça!) :)
 
Back
Top