nonklist - cashewpinderporck

ano090422

Gedeactiveerd account
Dismembered
Lid sinds
29 Maart 2003
Berichten
702
Redelijk minimalistisch. Vooral veel Intellijel Atlantis in deze track, verder wat Prophet 12, veul reverb. Het 'theme' zit rond 2:36, dus niet voor de ongeduldige luisteraar. 8>

 
Last edited by a moderator:
Lekkere sound en een fijne track. Verwachte eugenlijk een dnb drop maar die kwam maar niet ��
 
Wel een dikke sounds, zowel de synths als de drums. De lead melodie vind ik niet zo, voelt een beetje als een losse verzameling noten.
 
Leuke track maar het is voor mij of er af en toe nog een laagje mist. Vingerknipje op de laatste beat is leuk :)
 
Moest even aan Laurie Spiegel denken tijdens het intro. Daarna werd het gelukkig een stuk beter :). Het stuk vanaf 3:30 is qua sound toch wel mijn favoriete stuk.
 
Lekker onconventioneel.. goede sounds..lijkt me toch een erg leuk ding zo'n P12.
 
Deze moest ik ff een paar keer luisteren.. lekker hoor :) interessante melodieën en harmonieën.. opbouw en sounds ook heeel fijn. :mega:
 
Ik blijf deze maar draaien.. :D Die pads en sfeer is echt heerlijk. komen die rechtstreeks uit de P12, of zitten er nog effecten op?
 
Thanks allemaal voor de toffe reacties!

@1V/oct: geen idee, misschien is je DA converter stuk?
@Gloomer: thanks in ieder geval voor je comment!
@lenistwo: de baslijn komt uit de Intellijel Atlantis, met een trage LFO op de cutoff (meen ik me te kunnen herinneren). Ik heb hem nog door een MakeNoise Echophon gehaald.
@FadingCanvas: wat heeft er NIET met snorkels te maken?!
@MacGyverGear: thanks, super tof om te horen! oeh, ik zal even moeten uitzoeken hoe ik de pad gemaakt heb - uit mijn hoofd vermoed ik dat het gewoon een bread & butter Ableton Live auto filter is die zorgt voor de lichte beweging in het geluid :-) Kom ik op terug!
 
Klinkt mooi dit: Door goed gebruik van reverb en echo erg sfeervol. Spraak op de achtergrond zorgt dat het boeiend blijft. Melodieus, dat ook nog.
 
Toffe groove, en wat mij als eerst trekt is de open/luchtige sound die je hebt gecreëerd in de mix. Maar ik was ook snel verveeld maar na 1:20 was ik wel verveeld. Die break op 1:44 pakt mij wel weer echt, vooral de akkoordenwisseling erachteraan zijn heel cool, maakt het heel interessant, lekker spacey!
Intro is te lang naar mijn menig, en wat er na 4:20 gebeurt heeft naar mijn mening ook geen functie meer. Maar als je daar nou eens aan gaat sleutelen dan wordt 'ie echt heel tof. Goeie game muziek voor Mass Effect ofzo.
 
Back
Top