C738 - konijntjes zijn lief

C738

Meubilair
Lid sinds
5 december 2002
Berichten
6.194
Locatie
Westkust
Hallo lieve synthforum vrienden :)

Ik heb ook een trackie voor de contest. Het is iets van een paar maanden oud.

Geniet er van!

-C-

 
Last edited by a moderator:
Dit is een grap en die grap vind ik helemaal niet leuk. Wat een k*tplaat zeg.. verkeerde topic man ! :duivels:

Wel een prettig uiteinde van het jaar gewenst hoor :D

Lief synthforum vriendje :luv:
 
Ik vind het concept 'gabber maar met een bitcrusher in plaats van een gare voorversterker' wel eens interessant om gehoord te hebben. Maar mijn oren vinden dit toch allemaal iets te noisy.
 
Als je iets in de trend van Flappie verwacht is dit ineens wel een andere wereld :D
 
Dit stukje Avantgardistische greppel techno is me wel bijgebleven dit jaar (euh vorig jaar) met dezelfde opmerkingen ook :-)

ergens op gevoel is dit misschien toch wel een dikke stem waard.
 
Het heeft wel iets van een rudimentaire groove, maaar ik denk dat ik er te oud voor ben of zo ;)
 
Dank iedereen voor het delen van de gevoelens die dit bij jullie oproept :)

De eerste minuut speelt zich af op infrasound niveau, er gebeurt heel veel in de frequenties onder de 60 Hz. Met name in het 8 - 26 Hz gebied.

-C-
 
haha die intro doet mijn open haard resoneren, luider dan je track
oei, mijn tweeters klinken als zakjes chips rond 2 minuut
Ik vind de sound wat té 'high' maar ik vind 't wel 'mooi'
lekker vet in de reet gebuffel (van 't konijn) haha
3min 30 - o we zijn live bezig of wa? stuk harder in de mix haha
op 4 minuut had ie ongemoed moeten löss gaan...
4 36 - dit is er over, i'm out
 
Ik vind konijntjes ook lief. Mijn kat vind ze vooral lekker. In het voorjaar en zomer komt hij dan ook met enige regelmaat met zo'n pluizebolletje thuis. In 2016 waren dat minimaal 12 stuks. Ze piepen heel hard en heel hoog als ze angstig en in paniek zijn. Echt een heel erg naar geluid, waar ik maar niet aan kan wennen. Die beleving is overeenkomstig met de beleving die ik bij deze track heb. En daarom een punt.
 
Dank dank.

ik heb de track gerenamed naar .jpg en er toen een zooi fotosjop plugins overheen getrokken.
Daarna weer braaf wavje van gemaakt :)

-C-
 
Back
Top