Sly Dog - Reflection

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Lid sinds
18 februari 2003
Berichten
3.931
Locatie
Leeuwarden
Mijn inzending voor de contest. Fijne feestdagen en een prachtig muzikaal en vreugdevol 2017 gewenst! :okdan:
 
Last edited by a moderator:
Dat is weer een coole track SLY DOG.
 
Jaja, zie mezelf in gedachten weer over de pleinweg/nieuwe binnenweg lopen op zoek naar lekkere tracks. Dit is wel een hele lekkere track. Die ik toendertijd gekocht zou hebben, heerlijk man!
 
Heel goed ! alleen is die 2e stringtoon niet vals ? zo voelt ie voor mij in ieder geval... hij zit me dwars... eigenlijk vind ik de stringlijn afbreuk doen aan het verder heel toffe geheel.
Hoop niet dat mijn commentaar al te negatief is, maar ik wil wel eerlijk zijn anders is mijn commentaar geen ruk waard natuurlijk.
serieus leuke track alleen die strings ...
 
Heel goed ! alleen is die 2e stringtoon niet vals ? zo voelt ie voor mij in ieder geval... hij zit me dwars... eigenlijk vind ik de stringlijn afbreuk doen aan het verder heel toffe geheel.
Vals niet; de stringmelodie is bewust dissonant ingespeeld ten opzicht van de onderliggende pads. Daar mag ik wel graag een beetje mee "experimenteren". :) Maar ik kan me voorstellen dat dat niet binnen ieders smaakbeleving valt.
 
Ik vind dat wel erg lekker melodramatisch en duister.
 
Mooie track idd, hoewel ik ook mijn bedenkingen heb bij die strings, hoewel ik niet vies ben van een lekkere dissonant .. kwestie van wennen misschien? Hij heeft iig een fijne groove :)
 
Back
Top