Trigg - Pinefields

Heel mooi! Kan direct de soundtrack voor een film zijn.

Als ik heel even mag muggeziften: rond de derde minuut hoor ik iets aan het arpje dat -net niet?- overstuurt. Kan het moeilijk beschrijven maar het (mij) stoort een beetje.
 
Goed zeg dit. Zit harmonisch echt heel prettig in elkaar. Het gedeelte met het ‘synthfluitje’ op 2:26 is op zichzelf al een stem waard.
 
Ha, weer een Trigg productie! Altijd interessant om te horen wat daar uit komt.
Boeiende opbouw; simpel en toch heel sfeervol. Mooi gebruik van de diverse synth leads door het nummer heen. Er had naar mijn idee nog wat meer ruimtelijkheid en diepte in de mix gemogen. Alhoewel ik dit niet je best track vind toch wel een stem waard!
 
Zo, een van de laatste tracks die ik beluister.
Ik heb gemende gevoelens. Als je dit als 'electronische' muziek moet beoordelen, dan is er weinig op aan te merken. Klanken zijn soms wat 'harsh' maar toch niet storend.
Ga ik echter beoordelen op muzikaal-technisch gegeven dan vind ik er net iets te weinig arrangement en compostie inzitten. Ook hier stoort het niet, maar is ook niet echt spannend.
Overall wel goed dus.
Een halve stem kan ik echter niet geven en een hele stem, dat zou ook uit symphatie zijn maar zo had ik er maar een en die heb ik al weg gegeven...en trouwens, je hebt er al genoeg !8)
 
Back
Top