SirSickSik - Walk through the clouds

SirSickSik

zwaar behaard lid
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
1.184
Locatie
Tussen me gear
Samenwerking tussen mijn eurorack modular (drums) en 2 axoloti circuitboards.
1 axoloti dient als glitch effect over de modular drums
1 axoloti speelt de gehele melodie/begeleiding+reverb/delay

start melodie is vooropgenomen in mijn 32-stemmige midi-recorder voor de axoloti , waarbij ik live extra melodie-lijnen heb ingespeeld, terwijl ik daarnaast lekker met de modular fiedelde en een filter-automation opnam.

 
Jooo vet man. De lead is erg gaaf, de delay doet het hier erg goed op. De beats vind ik onwijs gaaf, en hadden wel wat dikker in de mix mogen staan. Ik hoopte dat er later nog een tof synthje bij zou komen, maar zo is ie ook al vet.
 
Ik vind de bellsound en de noten die ermee gespeeld worden heel erg gaaf. Prachtige melodielijn ook, samen met die achtergrond. Drumtrack ben ik duidelijk minder over te spreken. Die is voor mij te onrustig waardoor ik een beetje het gevoel van onsamenhangendheid krijg.
 
hmm tja... de drums zijn dus niet random... misschien "klinkt het als", maar de drums zijn stiekem juist te strak ivm de clock van de beatstep pro terwijl mijn midi-recorder lekker swingt op 24fps... geen 64 stappen heeft, maar stiekem eigenlijk onbeperkt is... sorry dat de hardware van fabrikanten het af laat weten tegen mijn gratis modules....
 
bedenk me net dat ik ook een stukje melodielijn ook op soundcloud had gezet zonder drums,.
ook onder sirsicksik,: "polymidi axol"
ps. dit is dus 1 axoloti circuitboardje van 60 piekies.... aanrader..
 
en misschien een handige uitleg over wat de drums inhouden...
de titel is "walk through the clouds"... wat op zich best mooi is..
maar helaas hebben we te maken met de mensheid die als "creepy crawlers" over de aardbodem krioelen en de hele zooi verneuken.. pas zodra men zich ooit gaat gedragen, maak ik volledig mooie muziek.. je hebt het er maar mee te doen..
 
Mooi nummer zeg. Ongrijpbaar maar juist daardoor erg mooi. Fantastisch drumgeluid ook.
 
Back
Top