Child of arT - Salvatian

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
Hier mijn inzending m.b.t. de 2016 contest. Gewoon een lekkere oldskool track! Altijd lekker grooven met die 808 drums.

 
Vette bassdrum, komt die regelrecht uit de 808 of zit daar nog een bass achter ? Voor de rest, tja, in het begin is ie nogal wat simpel, voor mij persoonlijk.. Je had die synth kunnen automaten of layeren met een andere synth. Nu klonk ie wat monotoom.. Maar begrijp me niet verkeerd, hij is zeker niet slecht, maar ik dacht zo dat je beter kunt dat dit. Succes en een prettige Kerst.. 8)
 
het is wel zoiets wat om 3 uur 's nachts in een liveset wel aan bod kan komen wanneer iedereen op dreef is :)
 
deed mij niet zoveel eigenlijk, goeie mix , mooi helder klankbeeld dat wel maar verder
qua melody en klanken spreekt het mij niet aan.
 
Ik vind hem de eerste 10 seconden wat vlakjes. Maar toen ik daarna het volume flink opschroefte, begon ik hem te voelen. En dat zit hem met name in de beat. Die is errug lekker! :okdan:. Het valt me wel op dat er behoorlijk wat swing op die beat zit, terwijl ik dat op de andere sporen toch duidelijk minder constateer.

Als het om de synths gaat, zou ik deze track wel eens een BPM of 5 sneller willen horen, en dan met een rete strakke drum eronder. Ik zit er dus een beetje dubbel in, drums lekker as is, rest mist een tikkie power wat mij betreft.
 
gooi de bpm omhoog gooi er wat synth belletjes er onder en een harde kick.
plus natuurlijk een overgepitchte vocal en je hebt een melodie trance track.

maar zonder dat klinkt hij al best leuk gedaan hoor.
 
Tja geluiden zijn mooie, lekkere beat, maar als nummer op zich doet het me niet heel veel.
 
Tja, zoals ik weleens eerder typte zou een padje of zoiets misschien geen kwaad kunnen....
Toch mijn stem, ter aanmoediging.. :-)
 
Eentonig.
 
Back
Top