jurgen77 - paris in the 20ties

jurgen77

Nieuwkomer
Lid sinds
18 januari 2016
Berichten
18
Locatie
diessen
Hallo allemaal


hier mijn eerste track tot nu toe gemaakt. alle commentaar is welkom.
heb hiervoor een analog 4 , korg emx en microkorg gebruikt.
veel plezier ermee en n fijne kerst.

 
lekker relaxed indeed.. mooi voor je eerste plaat te zijn hoor ! Heb je'm al gemasterd, want volgens mij staat ie redelijk zacht.. kan ook aan mijn speakers liggen.. Well done ;)
 
Das heel organisch en voortkabbelend. Alhoewel dat het op het einde nogal uitblust in het niets. Misschien een verandering van arrangement of een dikke onvergetelijke synth klank erin, maarja das weer mijn persoonlijke mening.
 
Hoewel er in elk geval op de mix nog behoorlijk wat winst gehaald zou kunnen worden, hoor ik wel hee; goede ideeën voorbij komen. En zoals Robi zegt, prima combi van sfeer en drums. Het versterkt elkaar lekker.
 
prima track mooie sounds
ben het met CosmicDreamer eens dat het einde niet helemaal top is- het gaat niet over naar een happy ending maar het sterft ook niet uit. Toch wel een top20 waardig vind ik.
 
Leuk gedaan hoor! De mix kan inderdaad misschien wat gebalanceerder. En de kick is niet helemaal strak?
 
Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Heb deze opname zonde pc opgenomen. Dus live in mijn zoom recorder
Opgenomen. Ben nog niet zover dat ik kan afmixen.
Maar wel tof dat jullie het waarderen ��
 
Ik sluit me in dezen ook aan bij de dokter. Als je de mix aanpakt en de dynamiek er in weet te krijgen zou het een boel verschil maken, dan hoef je aan de track op zich niet eens zo veel meer te doen.
 
Ik snap je reactie
Heb geprobeerd t nummer n bepaalde groove mee te geven
Ipv veel afwisseling in akkoorden. Ben van nature ook meer n drummer dan n keyboard speler��
 
Back
Top