Scrape - If This Doesn't Make You Happy, I Don't Know What Will

Scrape

Ouwe rot
Lid sinds
5 juli 2012
Berichten
1.319
Locatie
Groningen
Ik heb dit jaar helaas maar twee tracks afgemaakt, dus het was niet moeilijk kiezen. :o:

Ik was eigenlijk van plan niet meer mee te doen, maar ja ach, waarom ook eigenlijk niet.

Veel luisterplezier! :duivels:

 
Vette shizzle man, heerlijk om naar te luisteren en het geeft me een hele boel inspiratie.

Wat heb je hiervoor allemaal gebruikt, als ik mag vragen ?

Top yo ! :okdan:
 
soundscapes zijn best complex, dat geloof ik best maar vind het geoon muziekaal gezien niet interessant. Deze zit wel mooi in elkaar hoor, goed gedaan, maar kan er verder ook niet veel over kwijt, dus stop ik maar ;-) Groet'n uut Grunn
 
Natuurlijk moet je meedoen! Proficiat met het maken van de juiste keuze :D.

Mooie "track". Track tussen aanhalingstekens zoals je ziet. Ligt aan mijn eigen definitie. Op de een of andere manier vind ik dat er in een track iets van structuur zou moeten zitten (I know, ik ben ouderrwets). Sowieso weet je een prima sfeer neer te zetten hier. Dit is duidelijk iets wat ik niet zou kunnen maken. Hulde dus :okdan:.
 
Creeepy. Ik had in 2001 ook zo eens iets gemaakt wat ik nog altijd eens goed wil afwerken. Bij deze track heb ik het gevoel dat ik door een gebouw loop en alle ramen zijn gewoon pikzwart, je ziet er niets door dan absoluut zwart, en dat is zo bedreigend dat ik denk dat als ik er een raam open doe dat het zwart erachter ook heel het gebouw zal vervullen met "niets" en heel het universum ophoudt te bestaan :P
 
Gave soundscape, wel een beetje zware kost misschien. Het korte hoge geluid dat er regelmatig doorheen echoed vind ik niet zo, de rest is wel tof gedaan hoor.
 
it's a dark pleasure...
soundscapes vind ik zelf zeker muzikaal. de struktuur zit er zeker in; strukturen kunnen zich op verscheidene wijzen manifesteren.
ik vind dit meer dan een soundscape, ik ervaar het als een echte track, de dynamiek, de afwisseling/opbouw/de golving van de lagen (geluiden) ervaar ik als een dreigende struktuur, soms ingehouden, soms feller.

mooi, erg mooi.
 
Ik ben hier de laatste tijd wel van en deze track zal daartussen zeker niet opvallen in negatieve zin.
Het mag hier en daar zelfs, en dat is vaak het moeilijkst, nog wat minimalistischer.
Maar hij doet het hoor!
8):duivels:
 
Ah ja dit soort muziek draaien ze ook altijd bij mijn tandarts in de wachtkamer ;)

But seriously.. mooie onheilspellende track!
 
Back
Top