Warehousegroove - Mindtrip

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
Ik had niet het idee om mee te doen dit jaar.
Geen motivatie, geen materiaal, vermoeid, belangrijke(re) dingen aan mijn hoofd.
De studio hoek is (nog steeds) een dozenpakhuis vol ingepakte gear.

En dan zie/hoor je weer pareltjes voorbij komen op het forum :okdan: en wil je dit soort initiatieven ook "belonen" met een bijdrage.
Gezien het feit dat bijna al mijn spullen in dozen zitten hoop ik dat het geluidtechnisch mee valt :engel: (geen super fijne mixage zover mogelijk)

Een echt duistere Artificial Frequencies pieler dus. :D

"Mindtrip
a period of time at which your mind is halucinating. or you feel your seing things that can not be true.
other wize known as tripping."

 
Last edited by a moderator:
Dank je Robi en Torp...... :okdan:

Heb niet de meest toegankelijke muziekkeuze genomen en dan de eerste twee reacties toch lekker positief.

Bedankt voor jullie feedback/reactie.
 
Ik vind het mooi ! De beats hadden een tikkeltje harder gemogen voor mij. Maar het past er ook wel weer bij aan de andere kant. Mooi gekozen geluiden !

Puike inzending :)
 
het had over het algemeen luider gemogen.. Maar mijn aandacht bleef er niet bij, mss is dat door mijn gebrek aan slaap. Al bij al toch niet slecht, goed dat je meedoet !! ;)
 
Tja, je weet hoe ik over je muziek denk :D. Deze vind ik ook weer gewoon heel erg gaaf. Ik mis door de manier waarop je de track hebt opgezet wel wat dynamiek. Er is weinig tot niets dat om extra aandacht, dat eruit springt. Het is een totaalplaatje. Als luistertrack daardoor wat minder, maar als sfeermaker helemaal geweldig! Misschien had er nog iets extra laag in gekund. Maar misschien ook niet :).

Heel mooi dus Daniël! :okdan:
 
Ik vind het mooi ! De beats hadden een tikkeltje harder gemogen voor mij. Maar het past er ook wel weer bij aan de andere kant. Mooi gekozen geluiden !

Puike inzending :)

Bedankt voor je reactie :W
Heb dit keer een 606 gebruikt, zat zelf ook in dubio of het ietsje harder kon en heb het geprobeerd, vond zelf dat dit net even beter klonk in deze opzet.
Wou er ook (vanwege tijdsprobleem) niet te veel aan sleutelen op het laatst.
 
het had over het algemeen luider gemogen.. Maar mijn aandacht bleef er niet bij, mss is dat door mijn gebrek aan slaap. Al bij al toch niet slecht, goed dat je meedoet !! ;)

Thanks Gloom.... Ben niet zo'n fan van loudness bombs :engel: Je kan er altijd wat bij doen, nooit eraf ;)
 
Tja, je weet hoe ik over je muziek denk :D. Deze vind ik ook weer gewoon heel erg gaaf. Ik mis door de manier waarop je de track hebt opgezet wel wat dynamiek. Er is weinig tot niets dat om extra aandacht, dat eruit springt. Het is een totaalplaatje. Als luistertrack daardoor wat minder, maar als sfeermaker helemaal geweldig! Misschien had er nog iets extra laag in gekund. Maar misschien ook niet :).

Heel mooi dus Daniël! :okdan:

Dank je Bob :okdan:

Zal wel weer eens een lang project maken...... had dit jaar echt geen materiaal en ook geen tijd om hier lang aan te zitten incl materiaal om hier echt heel diep op in te gaan.
Pico-millimeteren op details was dus geen optie deze keer.

Heb op het laatste moment toch besloten om iets te maken ipv hier al mee bezig te zijn geweest.
Had dus ook geen concept/verhaal zoals eerdere jaren om mee te werken.
Was dus ook best lastig om iets nieuws te verzinnen.......

Blij dus dat je het (toch) mooi vindt :okdan:
 
mooie track! de opmerkingen over dynamiek, of meer presente beats.. ik heb die niet, de mix valt samen met de sfeer, ik vind de mix juist versterkend werken. soms werken beperkingen uitdagend.
en.. oppenheimer.. zelf ook eens gebruikt.. zullen wel meer tracks zijn.. geen kritiek, slechts opmerking, is er mooi in verwerkt.

genoten!
 
Laatst gewijzigd:
mooie track! de opmerkingen over dynamiek, of meer presente beats.. ik heb die niet, de mix valt samen met de sfeer, ik vind de mix juist versterkend werken. soms werken beperkingen uitdagend.
en.. oppenheimer.. zelf ook eens gebruikt.. zullen wel meer tracks zijn.. geen kritiek, slechts opmerking, is er mooi in verwerkt.

genoten!

Hey, een kenner :okdan: (Oppenheimer) Blijft een mooi stukje om te gebruiken. :kroon:
Dank je wel voor het luisteren en reactie :W
 
Dit is een wat onheilspellende mindtrip voor mij.
De manier waarop de vocals zijn opgenomen draagt daar ook goed aan bij.
Voor mij iets te weinig afwisseling maar op de een of andere manier klopt het wel bij elkaar .
Goed bedacht in ieder geval.
 
Back
Top