Scarum - Berlin Calling

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.308
Locatie
Nijmegen
"Berlin Calling" van mijn project CausaliDox, al eerder een video van gepost deze zomer. Lange laid back techno track met een snufje acid. :D

De track is 12:30min lang, echter kon ik maar een bestand van max. 16MB uploaden, dus de geluidskwaliteit is niet zoals het hoort. :stupid

De gearlist:
Elektron Octatrack, Machinedrum
Roland JP-08, Juno-60, TR-8
Korg PolySix
Cyclone Analogic TT-303 BassBot
Strymon Deco, El Capistan, BigSky
OTOmachines Biscuit
Ensoniq DP-4

 
Laatst gewijzigd:
Lekker en ondanks de geringe variatie kon ik de lengte wel hebben.
Anders gezegd:
Lekker en ondanks de lengte kon ik de geringe variatie wel hebben.
 
Laatst gewijzigd:
okee, je hebt fantastisch je best gedaan hoor ik, echt wel een mooie plaat, maar toch, voor mij is ie gewoonweg té lang.. 12' en een half is veel hé..

Toch wel proficiat met deze plaat ! :okdan:
 
volgens mij had ik deze inderdaad als eens voorbij horen komen op het forum. Blijft lekker hoe je acid en een funky drumttrack/bassline met elkaar combineert. En ja, ik ben het wel met Gloomer eens dat ruim 12 minuten best lang is. Maar ik denk ook dat je track dit nodig heeft om hem op te bouwen zoals je gedaan hebt. Daarom stoort het ook mij totaal niet.

Die limiet van 16Mb zou geen issue moeten zijn overigens, omdat je de track al af had voordat bekend werd dat de limiet verhoogd werd ;).
 
denk moest deadmaus in de jaren 90 bekend geworden zijn dat hij dit dan maakte. Dit soort melodiën gebruikt hij ook maar dit is meer een acid soort vorm :)
 
De eerste keer dat ik hem hoorde was ik niet onder de indruk, ik dacht: er gebeurt niks. De tweede keer dat ik hem hoorde vond ik hem eigenlijk best goed. Dus toen heb ik hem maar een derde keer opgezet. :)
 
Goed stuk, maar waarschijnlijk meer onderdeel van een lange set en dus niet echt een track? succes! :)
 
Heeft wel een lekker sfeertje, maar wat Marc ook zegt: het voelt niet echt als een nummer. Niet dat dat erg is ofzo..
 
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr, stem!
die zou ik ook wel eens in vol ornaat willen beluisteren. staat ie ergens anders nog? (kan ook na de contest natuurlijk, kwestie van de regels niet te forceren)
 
Denk dat dit de langste track is in de hele contest :)
Zit goed in elkaar en ik vind het zeker wat hebben, maar het is mss iets teveel van het goede (lengte).
Toch een stem van mij waard!
 
Dank allen voor het luisteren en de stemmen! :mega:

Hierbij nog de gevraagde full quality versies:
https://soundcloud.com/causalidox-2/causalidox-berlin-calling
 
Back
Top