AXA - Chaos

Heul erg mooie plaat.. heb ervan genoten.. Wel 1 minpuntje : het abrupt einde.. die had een paar seconden langer mogen uitfaden. Verder echt wel toppie hoor :)
 
Geniaal intro! Verder prima track die wat mij betreft misschien nog iets meer had kunnen ontwikkelen. Als die arp speelt. hoor ik twee akkoorden elkaar opvolgen. Da's gewoon prima natuurlijk. Maar als ik ernaar luister, hoor ik in m'n hoofd tegelijk ook richtingen die de track op had kunnen gaan. Einde is wat abrupt naar mijn smaak. Sfeer is lichtelijk onbestemd. Houd ik van.
 
Lekker duister intro, mooie swells, filmisch = goed vind ik.
Misschien mag die swell ietsje minder vaak voorbij komen, op deze manier ondermijn je het effect ervan een beetje denk ik.
Mix is mooi gedaan !

Succes :)
 
die gitaarstrum achtige geluidjes vind ik cool, ook lekker lange percussie washes, voor de rest voor mij net iets te onbestemd
 
Misschien wat kort voor dit genre wat mij betreft maar ik vind dit lekker luisteren.
Goede balans in de mix, lekkere synthlijntjes, prima!
Vanaf 1.16 hoor ik kort wat vocals, dat had voor mij wel iets meer en langer gemogen.
 
Woah die lengte inderdaad, ik had het gevoel dat de track nog maar net begonnen was o.O

Goeie sounddesign verder.
 
heel mooi, mooie sounds ook
 
Lijkt wel ook iets wat mike oldfield zou kunnen maken, met een vleugje jmj. Het zit goed en kan zeker nog wat opbouw hebben ergens, reverse instrumenten in een song vind ik altijd leuk.

ik zou ooit eens Output - rev willen kopen en helemaal loos gaan :)
 
Hij is wel leuk, maar dit is inderdaad een track waarvan je verwacht dat ie een minuut of 10 duurt.
 
Super mooie track en productie! Zou zo in een intro van een goed bekeken serie kunnen :)
 
Mooie plaat inderdaad. Weinig op aan te merken.. mix is goed, compositie is goed.. had nog wel een laagje bij gekund hier of daar, misschien de solo die PWM suggereerd :)
 
Puike track hoor. Het einde vind ik ook nogal onverwachts. Wat mij betreft mocht deze nog gerust een tijdje doorgaan.
(maar ik kan natuurlijk ook gewoon opnieuw op play duwen en verder luisteren.

Mooie sfeer, lekker mysterieus, zelfs een beetje 'haunting'. :okdan:
 
Mocht langer duren vind ik, einde is een beetje abrupt ook.
Maar wel een vet nummer, dik in orde!
 
Back
Top