Vink - Howl

Nitzer Ebb hoor ik er totaal niet in; eerder Virgin Prunes. Skinny Puppy en Swans, die je zelf al noemt, kan ik ook nog wel inkomen. Zo hoort iedereen er weer wat anders in! :)
Experimenteel nummer in ieder geval. Ik ben er nog niet over uit of ik het wel of niet mooi vind (ik neig naar wel). Later nog maar eens luisteren.

ja, virgin prunes.. ja de macht van de luisteraar, de maker is uiteindelik geheel machteloos, wanneer iets van hem of haar geluisterd wordt, en zo hoort het ook..

ben benieuwd wanneer je de track later nog eens luistert, welke neiging, het wordt...

iig bedankt voor je reaktie!

Spooky en orgineel!

dank, flyweight, yeah spooky! fijn dat je hem origineel vindt. samen met scrape; eksperimenteel origineel.. that's what i like...


algemene opmerking, nogmaals, n.a.v. scrape, sommige nummers moet je meerdere malen luisteren, sommige tracks hebben rijping nodig (niet bij iedereen).
 
Laatst gewijzigd:
Ha Vink, goed idee, maar - naar mijn smaak, uiteraard - verdient het idee meer uitwerking. Ik vind dat er te weinig gebeurt, maar tegelijk, misschien beoogde je dat er wel mee. De sfeer is goed. Ik vind hem origineel. Dat snaartje gaat wel op mijn zenuwen werken.

Grt. RFB
 
Ha Vink, goed idee, maar - naar mijn smaak, uiteraard - verdient het idee meer uitwerking. Ik vind dat er te weinig gebeurt, maar tegelijk, misschien beoogde je dat er wel mee. De sfeer is goed. Ik vind hem origineel. Dat snaartje gaat wel op mijn zenuwen werken.

Grt. RFB


dank, RFB. "dat er te weinig gebeurt", is beoogd, ja, en ik weet dat dat een moeilijke keuze is, maar ik wil iets opwekken, dat alleen zo, in mijn ogen, kan. ik snap je opmerking en wellicht... maar goed, het is een otomatisch onderdeel geworden van mijn stijl. het bevalt me. dat is een goed argument om er door mee te gaan, al leer ik dynamiek en het repetitieve meer te kombineren.
haha, de tweede over het snaartje, sja, de zenuwen krijgen is wel het beoogde effekt, maar er zijn grenzen, is het werkelik te veel...
 
Spooky inderdaad.
Ik zou het ofwel zonder ofwel met andere drums maken.
Weet nog net niet goed waar ik het voor zou gebruiken....
Ik denk dat ik het eerst nog enkele malen dien te beluisteren ;).

Cheers,
Exo. :mega:

dank voor het luisteren en de opmerkingen. spooky! yeah! de drums vind ik zelf goed werken, wellicht kwestie van smaak.
waar je het voor kunt gebruiken? sja... uitproberen, inderdaad..

Creepy tekst! Heb je die zelf geschreven? Wat betreft de muziek: het is weer eens wat anders. Dat dan weer wel. :erm:

eveneens dank voor het luisteren. tekst zelf geschreven, zoals alle teksten. in de muziek ben ik nog een beginner, in het domein van de tekst, daar ben ik.... ik denk en voel als een dichter, waarschijnlik, vandaar deze stijl.
 
Laatst gewijzigd:
Zoals iemand hier eerder zei: "Spookhuismuziek"! :)
De sfeer komt helemaal over, ik vind het heel origineel maar het is mijn ding niet.
 
Anders dan andere tracks en gedurfd ! Daarvoor krijg je mijn stem. Maar anderzijds mis ik een coherent verhaal. Zoiets als een cake die niet helemaal doorbakken is.
 
Zoals iemand hier eerder zei: "Spookhuismuziek"! :)
De sfeer komt helemaal over, ik vind het heel origineel maar het is mijn ding niet.

dank je voor het luisteren, en goed dat de sfeer overkomt zonder dat het je ding niet is.

cabaret voltaire / coil
industrial cool

coool

ha! ja! dank! en dank voor je stem.

Anders dan andere tracks en gedurfd ! Daarvoor krijg je mijn stem. Maar anderzijds mis ik een coherent verhaal. Zoiets als een cake die niet helemaal doorbakken is.

konsistent moeten de nummers wel zijn, al kan dat via afwijkende strukturen. dat daar verbetering in zit, zeker. nog jaren werk... goeie vergelijking overigens, en dank voor dat je het gedurfd noemt en ondanks opmerkingen een stem hebt gegeven.
 
Back
Top