1V/oct - Shake That Ass

Denk ik ook zo over :D.

Cheers,
Exo. :mega:
Ik ken bijna niks van Leonard Cohen, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ie iets dergelijks zou maken, crack of welke drugs dan ook. :?

Dit is helemaal niet mijn ding, maar ik kan niet ontkennen dat het ontzettend origineel en anders is. Moet een beetje denken aan de muziek die onder 'The Life Aquatic' zit.
Dankjewel! Ik ken die film niet, effe de trailer bekeken, ik hoor David Bowie voorbijkomen! :)

Ik vind het een leuke track! Luister eens wat captain beefhaerth om ideen te krujgen voor zang , valt veel mee te doen met die stem , de muziek doet me echtvdenken aan frank zappa en meneer don van vliet 😊

Zappa?! Het moet niet veel gekker worden! Op zich best vleiend dat mijn nummertje associaties oproept met de groten der aarde, maar ik zie het niet. Captain Beefheart ken ik niet echt, ik ben voor de gelegenheid maar even wat op Youtube aan het bekijken. Dank voor het luisteren.
 
Ik heb gelachen om sommige reacties. Maar dat neemt niet weg dat ik jouw track best origineel en 'anders' vind. Je blijft verassen:-)
 
grappig, lekker fout en cheesy.
Dank! Dat was precies de bedoeling.

Ik sluit me aan. We moeten bijzonder scherp kijken.
Hoeft niet per se hoor.

Mij doet het denken aan een kruising van de Fine Young Cannibals en de Erotic Dissidents, op ene of andere manier.
Vraag me niet hoe ik erop kom, das jouw verdienste :D
Fine Young Cannibals kan ik (qua vocalen) inkomen. Erotic Dissisdents: nooit van gehoord dus effe ge-youtubet. Qua teksten: klopt helemaal: "Shake your hips" en "Move your ass and feel the beat". Qua muziek: stiekem vind ik mijn eigen nummer leuker.
 
Origineel en lekker fout inderdaad. Toffe drums met die noise.
Dankjewel! Alle drumgeluiden komen ook uit mijn synth. Daarmee heb ik een drumkit in Ableton gemaakt.

Hoi Volt per Octaaf. Zit voor de tweede keer te luisteren. Een van de weinige tracks waarin eigen vocals zitten.
Gewaagd en Gedurfd. Bewondering voor dit. Grappig en leuk. Ook tweestemmig ingezongen.
Complimenten.
groeten
Frans
Dankjewel Frans! Dit commentaar van een collega-zanger wordt extra gewaardeerd. :)

de mix is niet helemaal goed, er moet een deesser op je vocale komen te staan alleszins ;-)
maar ik vind het wel een leuk nummer, beetje James Brownie ;-)
Ik dacht even dat ik met nóg een legende werd vergeleken! Maar nee, James Brownie ken ik (ook al) niet. De-esser was mijn nog niet opgevallen. Dat de mix niet goed is kan kloppen, heb ik helemaal geen verstand van.
 
Zit een hoop lol in dit nummer, maar na 50 sec ben ik afgehaakt. Sorry, weet dat je veel beter kunt dan dit!
 
Ik krijg direct associaties met Bastian, de Human League en vooral de Fine Young Cannibals. Dat begint goed. De stem staat erg hard in verhouding met de muziek. Gaaf ook dat niet alles gequantized is. Dat geeft het geheel karakter. De break op 3.30 komt wat mij betreft ruim een minuut te laat en het nummer zou korter mogen. Het herhaalt nu wat veel. Qua productie komt de track ook niet helemaal tot bloei, maar zeker een originele en creatieve inzending. Hulde daarvoor! :okdan:
 
ik vind de lage stem ok maar die andere is op 't randje :)
ik hoor graag ruisjes dus dat is al 'n plus
Nee vergeet 't maar - naar 't einde toe erger ik me minder in die hogere stem, ik vind 'm best wel geinig, je track.
 
Ik krijg direct associaties met Bastian, de Human League en vooral de Fine Young Cannibals. Dat begint goed. De stem staat erg hard in verhouding met de muziek. Gaaf ook dat niet alles gequantized is. Dat geeft het geheel karakter. De break op 3.30 komt wat mij betreft ruim een minuut te laat en het nummer zou korter mogen. Het herhaalt nu wat veel. Qua productie komt de track ook niet helemaal tot bloei, maar zeker een originele en creatieve inzending. Hulde daarvoor! :okdan:

Dank voor de uitgebreide analyse. Ja te lang, sommige mensen vinden 50 seconden al te lang. Qua mix/productie: klopt, daar moet ik nog veel over leren. Voor de rest: dank voor de complimenten. :)
 
ik vind de lage stem ok maar die andere is op 't randje :)
ik hoor graag ruisjes dus dat is al 'n plus
Nee vergeet 't maar - naar 't einde toe erger ik me minder in die hogere stem, ik vind 'm best wel geinig, je track.

Goed dat je het nummer op zijn minst hebt afgeluisterd. Hoge mannenstemmen zijn al snel irritant. Het duurt bij mij altijd even voordat m'n oren naar een bepaald nummer gaan staan. Daarom beluister ik de meeste nummers ook meerdere keren. De 2e of 3e keer vind ik ze meestal veel beter dan de eerste keer (of niet natuurlijk). Nogmaals dank voor het luisteren en je reactie! :okdan:
 
Haha, you really are a crazy diamond. Beetje Tom Tom Club meets Zappa die mr. Sommerville in een gaybar achternazit. ( there's no time to wash your stincky hands...). Gelukkig zijn daar dan nog de Fijne Jonge Kannibalen die de baby zijn ass laten shaken. Had goed gekund in Nastasta in 1985 maar ook nu vinnikumleuk!
 
Tom Tom Club heb ik weer even opgezet en je hebt gelijk! (dat hoge vibrato geluidje) :D Sorry maar Zappa is toch teveel eer. Ja en als Sommerville zijn ass shaked dan gaan er wel een paar handen stinken. Nastasta: discotheek in Den Haag?

VL7 bedankt voor het luisteren en voor de stem! :okdan:
 
Back
Top