VIEen - Deep Floyd 516-Floyd's Pussybook 2016

VlEen

Ouwe rot
Lid sinds
5 november 2002
Berichten
3.240
Locatie
Lelystad
Ok, ik doe ook mee, maar niet om te winnen gewoon voor de gein...
Afgelopen 2 jaar bijna elke dag een stukje herrie gemaakt en op facebook gezet en vandaag heb ik dat oudejaars muziekje van faceboek gepussified...
Floyd betekent vagina in Engels bargoens :D

 
Last edited by a moderator:
2 minuten en ik heb hem afgezet.. Dit is voor het kutplaat topic, niet voor een contest, dit is beslist niet je beste plaat. Ik erger me hier dood aan, en dat heeft niets te maken met negativiteit. Sorry man !
 
HAha ik heb een lachkick :) Thanks daarvoor :D

Ik hou van katten, dus wat dat betreft... :D
 
2 minuten en ik heb hem afgezet.. Dit is voor het kutplaat topic, niet voor een contest, dit is beslist niet je beste plaat. Ik erger me hier dood aan, en dat heeft niets te maken met negativiteit. Sorry man !
Hahaha :D
 
neeee, helemaal niks.... wil er verder niet eens op in gaan, zonde van de luistertijd...
 
Krijg nou tieten, dit is toch goed man :D

Shit die me aan het lachen maakt altijd +100
 
Tja.. ik ben bang dat ik he ook niet tot het einde heb gered. Zal best leuk zijn als je knetterstoned bent, maar voor mij werkt het niet ;)
 
Deep floyd; dus ik dacht ik duik er meteen helemaal in. 8~
Maar ik heb 't ook niet gered tot het einde dus het hoogtepunt is uitgebleven om het zo maar te zeggen.
 
Het was de beste track van het moment en dat moment was hilarisch omdat ik iemand aan het uitleggen was op Facebook wat kut muziek is :D
 
Wat ik waardeer is de totale ongerelateerdheid, die je jezelf permiteert. Je zult jezelf echter ook wel realiseren dat iemand die, al dan niet vrijwillig, toch wel enige binding heeft met de "normale maatschappij" hier natuurlijk geen chocola van kan maken.
 
de maak bewust een kutnummer contest meets the synthforum contest forum. En dat is niet beledigend bedoeld he. hier hoort een goede paddestoel bij.
 
Haha ook weer een briljante track! Hoor ik daar Sugar Bytes Turnado?? ;)
 
Back
Top