Robi - Samavihara

Ik breek niet graag iemand af, maar wat ik voel als ik muziek luister, dan beschrijf ik dat ook.

Je pads verdrinken de andere geluiden heel erg man, je acid lijntje is nauwelijks hoorbaar en de structuur laat de wensen over, net alsof ik 3 tracks heb geluisterd. Hij is, sorry again, heel slecht afgemixed.

Volgend jaar beter !

:(
 
Mooie sferische track. Ik ben het een beetje eens dat het een beetje losse stukken zijn, het is ook lastig een mooie trackopbouw te maken die aan elkaar aansluit, ik heb er al met al wel prettig naar geluisterd.
 
je bent wel erg negatief.

Ik ben gewoon eerlijk en zeg wat ik denk, Robi.. Ik ben helemaal geen negatief ingesteld persoon, dat weet iedereen hier die me kent ondertussen. maar ik apprecieer je mening. Ik zal erop letten.
 
Ik ben gewoon eerlijk en zeg wat ik denk, Robi.. Ik ben helemaal geen negatief ingesteld persoon, dat weet iedereen hier die me kent ondertussen. maar ik apprecieer je mening. Ik zal erop letten.

Heb nergens geschreven dat je een negatief ingesteld persoon bent.
Zelf doelde ik meer op jouw reactie in deze topic en op de songtrack.
Dat vind ik gewoon erg jammer.
 
tsja er gebeurd van alles wat het de moeite waard maakt om te blijven luisteren , maar inderdaad is het ''verhaal' als geheel een beetje zoek. wel mooie sounds en sfeer, zit heel veel werk in volgens mij. Tot nu toe wel de enige track die ik helemaal heb afgeluisterd, dus dat zegt ook wel wat ;-) Groetn uut Grunn
 
Tja de mix is wel OK denk ik, maar het is nogal fragmentarisch. Toch zit er wel een zekere lijn in.. ik kan het wel waarderen :)
 
je zet een mooie track/struktuur (lees sfeer) neer. ik heb geen probleem met het zgn. struktuurloze, ik merk dat niet eens op (veel muziek gewend die vaststaande strukturen nogal loslaat...). de mix klopt naar mijn gevoel met wat je wil neerzetten.

fijne track.
 
Laatst gewijzigd:
Oei.. dit gaat wel echt alle kanten op (ook qua sferen wat het oproept).. Er zitten interessante stukken tussen maar pakt me niet echt als een geheel. :
Sommige passages hebben ook wat aziatische invloeden, maar misschien ook door de Tabla's..

Heb je dit met Ableton in de sessionmode gemaakt toevallig? :)
 
Oei.. dit gaat wel echt alle kanten op (ook qua sferen wat het oproept).. Er zitten interessante stukken tussen maar pakt me niet echt als een geheel. :
Sommige passages hebben ook wat aziatische invloeden, maar misschien ook door de Tabla's..

Heb je dit met Ableton in de sessionmode gemaakt toevallig? :)

Nee; in de producer-mode van Ableton.

Bedankt trouwens voor je feedback.
Kan mij hier ook wel erg in vinden.
 
Als ik je track zou ontleden, hoor ik heel mooie sounds, mooie stijlen en heel mooie akkoorden met dito progressies. Maar samen trek ik het niet zo goed. Het voelt als vanille yoghurt met rookworst en haring in tomatensaus. Los prima te verhapstukken, maar in 1 gerecht moeilijk verteerbaar.

Als je de boel los zou knippen, heb je bakken vol met goede ideeën.
 
Als ik je track zou ontleden, hoor ik heel mooie sounds, mooie stijlen en heel mooie akkoorden met dito progressies. Maar samen trek ik het niet zo goed. Het voelt als vanille yoghurt met rookworst en haring in tomatensaus. Los prima te verhapstukken, maar in 1 gerecht moeilijk verteerbaar.

Als je de boel los zou knippen, heb je bakken vol met goede ideeën.

Bedankt voor je reactie.
Kan me ergens wel vinden in je omschrijving.
Het klinkt toch iets teveel als los zand; alhoewel er inderdaad goede elementen in zijn verwerkt.
Hoe vaker ik deze track terug luister, hoe meer ik dit ook moet concluderen.
Ergens vind ik dit ook wel jammer.
 
Moest even lachen om DrvL zijn omschrijving...... maar hij nailed het wel imo.
Idd een bak vol met goede ideeën. :W
Nu een beetje te onrustig imo :engel:
 
ik kan hem wel goed hebben, hoor. Mooi relaxed en rustig. Ik snap nooit waarom mensen zo hameren op opbouwen van een nummer. Heel veel nummers hebben geen of weinig opbouw . Ik vind hem mooi, kerel. leuk geheel
 
Back
Top