Man-T - In your head

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Hallo allemaal,

Dit maal een wat oudere track ( half jaartje) maar van alles wat ik dit jaar heb gemaakt, en dat was wat minder dan gebruikelijk, ben ik hier wel het meest tevreden over.


Ik had hem ook al eens gepost op het forum.

ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Succes allen !!

 
Last edited by a moderator:
Ik zag in het begin gelijk zo'n geel harig poppetje met zijn hoofd heen en weer bewegen...
De keuze van de drumgeluiden passen goed bij de bas, toch had ik er een beetje dubstep gevoel bij, terwijl dat het volgens mij niet echt is of wordt ik oud... Ben benieuwd wat het zou doen als je bijvoorbeeld een snappier snare erin plakt...

Maar een track waar je trots op mag zijn hoor. Erg goed!
 
mooie geluiden, mooie melodieën, en ferme bass.. Leuke track, maar die vocals mochten wat gevarieerder.. Succes met je inzending ! ;)

Thanks voor de feedback mensen !

Wat betreft de vocals : De bedoeling was om die sample niet als vocal sample te gebruiken op de 'traditionele' manier , maar de sample echt te bespelen als instrument, wat naar mijn smaak dan in ieder geval redelijk goed gelukt is :)
 
mooi gedaan, vind het wel leuk maar zal mijn stem niet krijgen omdat het mijn smaak niet is
 
Goede opbouw idd.. wel een beetje onrustige/stuurloze melodielijntjes, maar dat is wellicht precies de bedoeling.
 
Dit is een soort muziekje die ik zelf niet gauw zal draaien maar het intrigeert wel moet ik zeggen.
Goed gemaakte track met een verrassende wending bij 1.00 die ook bij 2.00 en bij 3.17 weer terugkomt.
Iets meer fantasie/afwisseling met vocale samples had leuk geweest maar ik kan me wel voorstellen dat de kracht van herhaling ook zo z'n charme heeft.
Misschien gaat het op die manier ook wel een beetje in je hoofd zitten?
En wat je zegt; de sample als instrument bespelen is zeker goed gelukt.

Succes met de contest!
 
Intrigerend lijkt mij inderdaad het juiste woord. Uiteraard herinner ik me deze track nog van eerder dit jaar :). Niet iets wat je lichtelijk vergeet. Over de mix heb ik geen enkele klacht. Over je track evenmin. Hij is creatief, zit een heerlijk vibe en energie in, kent prima sounds en een onvoorspelbaar verloop. Wat wil men nog meer?
 
lekkere track, lekkere vibe, trekt zich even lekker op bepaalde momenten op, en opent zich met mooie synthgeluiden, heel breed sferisch, en trekt dan weer mooi "dicht". lekker "fel" geproduceerd. mooi hoe je die stemsamples gebruikt (kan ik nog iets van leren...).
 
Goeie track zou ik zeggen, vooral het "wipeout" gehalte. Denk dat hij goed zou staan in het nieuwe spel "formula fusion" :)
 
Zeker mooie track en productie! Die stemmen maken mij wel paranoia en erg nerveus, maar dat is wellicht de bedoeling? :)
 
Toffe track. Verrassende wendingen (op 1.02 en 2.00).
Persoonlijk vond ik de arpeggio melodie (o.a. op 0.25) iets te random, maar die mening mag je zo als "te conservatief" aan de kant schuiven.
 
Lekker hoor. Dat bass-soundje blijft het doen...! Beetje teveel deals in sommige stukken, maar dat is smaak.

Zit meer in, maar lekker en goed luisterbaar! Play it loud!

Grt. RFB
 
Back
Top