Arnout Quirijns - Ik Wil Kaas

Tsjonge ik raak in soort van in de war als ik dit hoor. Op een goede manier... Ik weet niet goed of ik het nou juist mooi vind of niet. Ik ben geïntrigeerd door het stuk. Het is knap gedaan. Ik weet niet goed waarom, maar het pakt me. Knap als je muziek dat met iemand kan doen... Je krijgt een stem van me
 
Ik heb dit muziekje gemaakt omdat ik kaas wilde, ik heb het nooit gekregen. ... ja oke.... wel tussen mijn tenen.

Eet smakelijk dan maar :W
Titel en inleiding ontnemen mij de lust hier objectief naar te luisteren, sorry.
 
Leuke compositie! Keuze van instrumenten vind ik goed gedaan; "gewone" instrumenten die je niet vaak terughoort in synthesizer muziek, en ze klinker erg behoorlijk vind ik. Rond 3:00 minuten een compleet tegendraadse bridge of interlude erin zou 'm wat spannender hebben gemaakt.
 
Het heeft wel iets weg van de muziek van Orkater (Vincent van Warmerdam)..
Maar de titel en de toelichting ontnemen mij op dit moment even de lust te stemmen. Misschien morgen... :-)
 
Hij flirt met hoempa en klassiek in de mooist mogelijke zin. En dan dat sexy gitaar hikje :)
Als de klank beter was had 't zo een vergeten classic kunnen zijn uit de tijd dat ik nog geen platen kocht (maar pa wel)
 
Hoor ik hier Focus? Super originele track!

Dat trompetje is ook behoorlijk echt!

Stem!

RFB
 
ja! ha! geweldig ja! i like! i like! niets aan toe te voegen. heeft iets seventies, nederlands, hoe heet die band... die ook wat symfonisch "deed"... (voor mij is dat positief.)

(het heeft in zijn arrangementen echt heel iets nederlands, en speelwijze, niet negatief hee!, uit het goede nederlandse "deel" van de muziek...ik kom niet op namen, aaah [nederland bezit grote komponisten, overigens..], dat vind ik er zelf ekstra bizonder aan, al kan wat ik zeg niet kloppen, wellicht...)

edit: ik zie nu pas in andere reakties verwijzingen naar nederlandse komponisten...
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top