Roonan - Digilogue

het voordeel van zulke muziek is, dat als het kwa arrangement niet op zichzelf staat (of vele mensen dat zo kunnen ervaren) het altijd leuk is als achtergrond in een game :)
 
Nu zo'n 3 keer beluisterd en ik vind hem zo nu en dan ook een beetje leeg. Maar er gebeurt tenminste iets in dit nummer en dat kan ik niet van alle inzendingen zeggen. Net tijdens de afwas zat ie in ieder geval steeds in m'n hoofd. :)
 
Nu zo'n 3 keer beluisterd en ik vind hem zo nu en dan ook een beetje leeg. Maar er gebeurt tenminste iets in dit nummer en dat kan ik niet van alle inzendingen zeggen. Net tijdens de afwas zat ie in ieder geval steeds in m'n hoofd. :)

Thanks! Altijd een goed teken als hij blijft hangen. Dat hij hier en daar wat kaal is vind ik ook. Er kan nig wat franje bij. Maar als ik te lang aan 1 track werk vergaat alle inspiratie en wordt het er niet beter op. Wellicht net iets te snel gestopt met elementen creëren.
 
Lekkere mix en mooie sounds! Verwacht wel dat het ergens naar toe gaat. Mis een opbouw naar iets groots, dan wel groter dan nu... Maar, dat is smaak, uiteraard!

grt. RFB
 
heel mooi. Genres zijn voor twijfelaars, jij maakt gewoon je eigen genre, dat is veel beter.
 
Lekker chille groove, maar ik vind 'm te statisch.
 
Back
Top