RFB - Erwin 's Tune parts 1 & 2

Dank allen voor de vele stemmen! I appreciate it .... net als de bijgaande opmerkingen, suggesties en kritiek!

RFB
 
Omdat ik toch wel een beetje een data-freak ben, ik heb ik vanavond de stemmen per lid per track in een spreadsheet gezet

Naaah, daar was ik ook aan begonnen. Maar toen bedacht ik dat dat en momentopname was en de resultaten toch nog kunnen wijzigen. En als je dan telkens alle inzendingen moet afgaan...behoorlijke klus.

RFB, heeeeey waar is je stem? Je bent me vergeten .. Dan zitten we exequo. :luv:
Mooie track. Behoeft weinig comment. Zou net zo goed een track van op 1 van de Buddah Bar CD's kunnen zijn.
Piano werkt altijd op voorwaarde dat ze ingespeeld is met de nodige aandacht, zoals hier.
Op het laatst doet de piano me wat denken aan Mike Oldfield...
 
Heeeeey, ben er bijna doorheen. Heb bijna alles geluisterd, maar ben er nog niet.

Ff geduld nog!

RFB
 
aahhh, nu zie ik het pas. Ik heb de stem beloofd maar nog niet fysiek uitgereikt! Sorry, komt ie! Ik raak het spoor een beetje bijster met de vele, vele inzendingen dit jaar....
 
Dik tevreden met de reacties en de 22 stemmen. Dank allemaal! Heb mezelf een OB-6 kado gedaan! Op naar de volgende SF contest!

RFB
 
Back
Top