Krek - Leaves

Krek

Jungle of Wires
Lid sinds
13 oktober 2007
Berichten
2.438
Locatie
Randstad
Ik doe uiteraard ook weer mee dit jaar. Heb het afgelopen jaar een aantal nummers gemaakt met alleen een Elektron Analog Four en wat vocals (mijn eigen stemgeknutsel) 1 daarvan vond ik best goed gelukt dus bij deze mijn inzending!

YloopZ-Leaves

 
Last edited by a moderator:
Bedankt Gloomer, Robi en PWM!
Huh mis ik nou iets? Ik hoor nauwelijks vocals, alleen een paar fluisterwoordjes toch?
Anyway, ik vind 'm nice en ik had nieteens gelijk door dat het de a4 was :)

Bedankt! Ah ja, bij deze track waren het wat fluisterwoordjes en wat effecten hier en daar. Voor de rest is het 100% Analog Four...
 
Heel mooi, zit mooi in elkaar
 
gaaf, denk mij favoriet tot nu toe, gek want ik zeg altijd dat ik het Elektron geluid niet mooi vind. vind alleen dat geluid met de amp modulatie echt niet mooi. de piano en perc toppeioppiejoppie

oh wacht, ik vind m wel ok, totdat de filter open gaat naar het einde toe.
 
Heb deze track gisteren al een paar keer beluisterd maar vind het toch een beetje te minimaal.
Weet ook dat het met alleen de A4 is gemaakt, respect daarvoor!! :mega:
 
goed muziekje voor in een film waar ze bv een verlaten waarhuis aan het checken zijn voor clues :)

Ik denk daar op eens op het einde een ruige metal variant van de melodie bij :)
 
Vind hem wel sfeervol, wel jammer dat je een zo'n herkenbare A4 preset hebt gebruikt, maar hij doet zijn werk goed verder. Je track is redelijk minimal, maar is helemaal prima, komt de sobere sfeer erg ten goede.
 
Mooi, zou voor mij iets "frisser" mogen, vind m een beetje dof. Maar mooie geluiden!
 
Bedankt iedereen voor het luisteren! Het is minimalistisch inderdaad. Het is gemaakt met een Analog four, geen extra instrumenten (vocals niet meegerekend) en niet gemultitracked.

Hij is inderdaad wat dof, had ik mischien in het afmixen wat aan kunnen doen. Nou ja, elke dag leert men wat bij zeg maar. Nu zou ik dat waarschijnlijk anders doen nu ik hem nogmaals luister...

Bedankt!
 
Back
Top