sKeLeTvM - A night with

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702
Allez, ik zal na 13 jaar SF lidmaatschap en op aanraden van Dr. Van Lansberg na een hartverwarmende mail van hem op de valreep ook nog meedoen.
 

Attachments

  • A Night with.mp3
    6,9 MB · Bekeken: 134
Last edited by a moderator:
zingt heel gezellig weg heel achter in mijn hoofd, ik hou wel van dit soort synth pop dat op de vocals toespitst.
 
Goed bezig die doctor.. :mega:
Mooie en radio-waardige track dit.. alles klinkt goed en tot in de puntjes verzorgd.. lekkere arpjes, catchy lead hook. :)
Enige dingetje wat ik een beetje vond afsteken bij de rest was die verlaagde stem die erin kwam rond 2:45.. maar anders dan dat erg aangenaam :okdan:
 
13 is een goed getal, leuk/goed dat Bobski je heb kunnen overhalen :okdan: want dan kunnen we tenminste genieten van dit stukje muziek :W :W :W

Heel mooi gemaakt
 
mijn stem heb je, gewoon omdat ik niet om de sfeer heen kan van een paar plankjes
en die stem! dit past goed onder een reclame van tegenwoordig

het lijkt alsof de zang niet gecomponeerd samen met de muziek, of heb ik het mis?
 
ik heb drie keer moeten luisteren voordat ik begreep waarover het gaat, maar uiteindelijk vond ik hem toch heel mooi. Goed dat je hebt meegedaan. Mijn stem heb je ! ;)
 
Vette track. Die verlaagde stem rond 2.45 is inderdaad niet helemaal fijn (zeker met koptelefoon op), maar het zangstuk dat kort daarop volgt maakt het ruimschoots goed (erg gave stereoeffecten!).
M.i. een van de beste, zo niet de beste inzending van deze contest.
 
Onbegrijpelijk dat deze al niet meer veeeeel meer stemmen heeft... aan je track ligt het iig zeker niet :okdan:
 
Heel mooi. Weer een mooie realisatie hoe je met weinig zoveel kunt. Het maffe vind ik dat er niet echt iets vernieuwend is aan de track (sorry), de synth, het ritme van de beat... Maar toch klinkt het ontzettend eigen. Dus dat bedoel ik als een groot compliment ;). Einde werd mij persoonlijk net een tikkeltje te zoetig. Maar goed, dat is persoonlijk.

Stem!
 
Back
Top