bob303vs909 - Stable Equilibrium Of The Soul

Mooie soundscapes. De beat is mij persoonlijk toch net iets te eentonig. FF lekker los gaan met een korte open 909 hi-hat had er bijvoorbeeld van mij wel in gemogen.
 
Yes! Heerlijk rollende en plakkende beat! Lekker duister sfeertje!
Persoonlijk had ik er misschien nog een korte hat bovenop dat 16th perc'je gezet wat er loopt, bv. na de break, om 'm iets op te frissen/extra energie in te duwen.

Nice work!
 
Yes! Heerlijk rollende en plakkende beat! Lekker duister sfeertje!
Persoonlijk had ik er misschien nog een korte hat bovenop dat 16th perc'je gezet wat er loopt, bv. na de break, om 'm iets op te frissen/extra energie in te duwen.

Nice work!

Thanx!
 
Twijfelaar voor mij. Er zitten veel elementen in die ik erg tof vind maar als compo an sich had er met weinig meerwerk veel meer uitgehaald kunnen worden. Vibe is wel dik in ordnung!
 
Wist al vrij snel dat dit een stem ging worden. :D

Te gek man! Zou het zo in een set draaien. Geen knaller, maar zo'n heerlijke plaat die
door hobbelt. Een klein dingetje, die gedelayde vocal sample is erg schel. Dat haalde me er een beetje uit. Misschien een beetje weg EQen (denk rond 4khz en 8 of 10khz). Deed naar het einde van de break beetje pijn aan de oren zelfs :P

Verder te gek. Top sfeer. Top groove.
 
Wist al vrij snel dat dit een stem ging worden. :D

Te gek man! Zou het zo in een set draaien. Geen knaller, maar zo'n heerlijke plaat die
door hobbelt. Een klein dingetje, die gedelayde vocal sample is erg schel. Dat haalde me er een beetje uit. Misschien een beetje weg EQen (denk rond 4khz en 8 of 10khz). Deed naar het einde van de break beetje pijn aan de oren zelfs :P

Verder te gek. Top sfeer. Top groove.

Thanx!
Ik zal er binnenkort even naar kijken / luisteren. Thanx voor de tip iig.
 
Back
Top