C738 - ManicMantra

C738

Meubilair
Lid sinds
5 december 2002
Berichten
6.194
Locatie
Westkust
bij deze mijn inzending als bijlage (lezen is moeilijk C, volgende keer meteen goed doen)

Compleet hardware opname natuurlijk, 1 take 1 track JONGUH!
Enige nabewerking is normalize in wavelab en daarna renderen naar 80kbps mono MP3 vanwege de 10 MB upload limiet enzo.

geniet dr van en stem op me... Ik ben tegen het doden van zeehondjes en drink niet.

:mega:

-C-
 

Attachments

  • RobbieNerve-ManicMantra_(kutkwaliteit ivm stomme synthforum regel).mp3
    6 MB · Bekeken: 152
ahum ... 7 minuten is wel erg lang [ dus van die k*t kwaliteit is ook een beetje jou eigen schuld robin ! ] ;)
Hoor ik nu echt wat kraakjes elke keer , rond 1:03 en verder ook nog wat ?
In ieder geval luistert de track lekker weg , dus je hardware heb je goed onder de knie
 
hehehe je moet toch wat als je maar 4 maten loops hebt op je hardware ;)
Dat gekraak is de basknop van het eerste kanaal van mn mixer... tijd voor onderhoud :(

-C-
 
Zo, dit klinkt wel heel erg brak zeg. Had je die 4 MB ruimte niet kunnen gebruiken voor een iets hogere kwaliteit? verder weet ik nooit zo goed wat ik met live jams aan moet. Ik heb toch een lichte voorkeur voor een gladde en uitgewerkte track.
 
Deze track komt het best tot z'n recht op een underground feestje in de kelder van een afgedankt overheidsgebouw, met wiet damp, 1 stroboscoop en twee crt schermen met visuele projecten van 3e jaars kunstacademie studenten....

Beeld je dat in, en het is een perfecte track :D
 
Deze track komt het best tot z'n recht op een underground feestje in de kelder van een afgedankt overheidsgebouw, met wiet damp, 1 stroboscoop en twee crt schermen met visuele projecten van 3e jaars kunstacademie studenten....

Beeld je dat in, en het is een perfecte track :D

Dank je :)

:okdan:

-C-
 
vind het best wel een coole track, toffe sfeer, vraagt om meer.. dat rijmt.. productiekwaliteit laat je nog wel een hoop punten liggen, superzonde.. zelfs al geef je die zeehondjes persoonlijk de speen..
 
met een lichtshow kan dit heel erg psychedelisch zijn :)
 
Meedrinken is belangrijker dan winnen! Dat weet je toch wel?

Ik vind dit in potentie wel een hele dikke track. Op deze manier kan ik hem ook wel handelen maar ik denk dat, goed uitgewerkt, dit een knaller zou kunnen zijn op feestjes waar niemand komt. Dat ligt in mijn optiek vaak aan de smaak van anderen, of eigenlijk het gebrek daaraan. Mijn stem krijg je. Vanwege de wolligheid van de sound icm die hihats en dat hypnotiserende riedeltje wat langskomt.
 
Ik heb mijn zeehondje er weer eens bij gepakt en samen een lijntje gesnoven... en best ff een los schedeldakje gehad! Licht brakke kwaliteit, maar zeker als jam kon het me wel bekoren.

Vote!
 
Back
Top