flyweight - Running away with you

Mooi man. Hoe de boel er in komt na de intro. Wat heerlijk subtiel en vloeiend. Daarna gaat de track een richting op die ik niet had verwacht. Qua sound lijkt ie wat dunner te worden in plaats van voller naar de break toe. Dit is vooral de mix. Die synth zou het midlaag nog wat meer mogen opvullen als ie infade zodat het geheel warmer wordt naar de break toe als het waren.

Anyway. Knappe combinatie van instrumenten elektronica. Zelf ingedrumd? Vind dat tikje wat af en toe een metronoom lijkt te worden ook erg leuk.
En dat einde... Daar wordt ik echt heel erg blij van! Droom ik van weg. De uitwerking druipt er vanaf.

top!
'
(Heb zelf in de band 'Jean Parlette' gezeten. Speelde we 'folktronica'. Ik speelde akoestische (nylon) gitaar, we hadden rhodes, cello en knisper beats vanuit laptop. Erg leuke en mooie optredens mee gehad. Deze track doet me daar weer aan terug denken en verlangen.
 
Wow thanks iedereen voor de complimenten. :halleluja
Dat van "midlaag" hoor ik vaker. Ik heb geen monitors maar wat hifi speakers die dicht tegen de muur staan en een senheiser hd 25 hoofdtelefoon. Ben er vrij zeker van dat dit de reden is dat veel van mijn mixes "midlaag" missen.
Moet maar eens op zoek gaan naar een oplossing.
 
Mooie track, vooral dat synthsoundje wat er met een minuut of twee inkomt. Tilt hem een level hoger, of eigenlijk alles wat daarna gebeurt. Ik geloof erin.
 
Volgens mij bedoelt hij met "La femme d'argent" het nummer van Air. Dat begint met het ruisen van de zee.
In mijn geval hoor je een stromende rivier.

https://www.youtube.com/watch?v=U4U19zwFENs

Ok, het is dus een nummer. Het ging mij erom dat het La femme is en niet Le femme. Dat klinkt heel raar voor frans-taligen. Hoewel ik laatst een bandje zag dat "La garçon" heet. Dat klinkt minstens zo raar. Sorry van het gemierenneuk.
 
Back
Top