Sidx8580 - YourMyLady

Sidx8580

Muziekant
Lid sinds
10 april 2005
Berichten
423
Locatie
Lelystad
Hoi

Mijn inzending van dit jaar is een nummer van mijn nieuwe album HeadFM
Het betreft een slow/love song achtige track :engel:
 

Attachments

  • Gijsdemik-YourMylady-HeadFm.mp3
    9,3 MB · Bekeken: 122
Onee autotune, of iets wat er op lijkt. Dan beginnen mijn handen automatisch naar de skip button te zoeken.

Denk dat dit nummer een stuk beter zou zijn als je er echte zang in doet. De backing track vind ik best goed.. echt jammer van die autotune. LIgt misshien ook een beetje aan mij, maar ik heb er echt een enorme bloedhekel aan.
 
Als liefdesliedje vind ik hem eigenlijk heel goed. De melodie is mooi, en de tekst lekker cliché maar niet te. Dus dat is prima hoor. Wat Payt alleen ook zegt, die vocal... Mja, niet mijn smaak. En de verrdere aankleding van de track ook niet direct om heel eerlijk te zijn. Als je hem wat meer naturel zou maken, heb je volgens mij iets heel moois te pakken hier.
 
Laatst gewijzigd:
Autotune is dus erg fout, begrijp ik. Best mogelijk dat naturel beter klinkt. Maar eigenlijk vind ik het hier helemaal niet misstaan.
 
Tja autotune klinkt gelijk zo gedateerd. verder wel goed gedaan de track en mooie melodie. lekker popie en cliche
 
Bij Trance around the world doen ze soms niets anders dan autotune, en wat ik hier hoor is gewoon een goed nummer.
En wat dan met mevrouw Cher die dit niet nodig had? (life after love ofzo)
Het past imo in het geheel en klinkt in mijn oren gewoon lief, en een ode aan de vriendin, vrouw, vriend what so ever.
Groeten,
Frans
 
mooi liedje, mooie compositie, mix mag wat minder reverby, +1 voor autotune=gedateerd. Gigi d'agustino na een motor ongeluk ofzo. respect
 
wel iets moois, en inderdaad de vocals, maar dat is niet kritiek, als het een "art decision" is om de autotune er in te hebben vind ik het nog niet zo gek, als het is om het gebrek aan toonvastheid te verdoezelen, tja. Dan moet je mss nog eens opnieuw inzingen zodat de toon juist zit en je minder autotune effect moet gebruiken. Maarja hoedanook het geeft toch een rustig sfeertje.
 
Klinkt best aardig. Ik stoor me niet aan de auto-tune, maar wel vind ik dat er iets te veel zangstukken in zitten. Als je die zou onderbreken met een solo of een rustmoment, zou het beter werken denk ik. Succes in de contest.
 
Ik hoop dat je niet ontmoedigt raakt door het lage aantal stemmen als je het over je album hebt. Persoonlijk trek ik dit niet maar er zal vast een doelgroep voor zijn. Dat hoop ik ook voor mijn eigen tracks.
 
Hoi,

Ik was even een tijde afwezig
Bedankt voor de leuke reacties.
Zelf vind ik het tweede deel van het nummer ook beter, en kwa tekst moet ik het opnieuw in zingen,
Ik schrijf eigenlijk nooit teksten en heb deze tekst helemaal opgeschreven en aan gepast.

Ik zal hem opnieuw inzingen en mocht het vals zijn dan ga ik het wel na met newtone(zoiets als melodine)

Inderdaan mag er wat meer rust in,
 
Back
Top