Payt - Supershock

Qua productie leuk gedaan, volgens mij met veel lol gemaakt. Het pakt me niet echt (puur smaak), en het loopt ook niet helemaal lekker af en toe. sorry... Dapper dat je zelf de vocaal hebt gedaan!
 
Erg funky trekkie met goed gebruikte geluiden. Zang ben ik niet zo weg van. Drums zijn ok maar ik ben wel benieuwd hoe het geheel zou klinken met een echte drummer.
 
zeker niet mijn genre maar toch 1 van de betere werken. vet gezongen en erg muziekaal verder. top!
 
inderdaad, dit nummer heeft wel substantieel iets, alleen zijn de HH's nogal rommelig, alsof ze ruzie maken met elkaar, ze corresponderen niet met elkaar maar misschien is dat de bedoeling om een slepend gevoel te creëren, maar dan zou ik er meer swing op zetten maar ze toch gequantized met elkaar te laten corresponderen, dan geleidelijk aan meer swing toevoegen maar neit te veel. Nuja dat is mijn suggestie, het kan ook gewoon zijn dat dat ook mislooopt.

Maar echt een goed synthpop nummer ten voeten uit
 
Dank weer voor de commentaren. Toch leuk dat er zelfs iemand is die de zang goed vindt.. lol.. dat is weer een beetje bemoedigend, hoewel ik denk ik geen carriere van mijn zangkunsten ga maken.. haha.

Wat betreft de hihats, ik wilde inderdaad juist een wat interessanter gevoel proberen te creeren met die weirde sounds. Ik heb wel een wat meer standaard percussietrack mee laten lopen om te kijken hoe het klinkt, en het klinkt ook wel lekker.. maar dan is het ook weer zo standaard he ;)
 
Er zit wat mij betreft originaliteit en potentie in en daar stem ik op!
 
Nogmaals dank voor de commentaren. De zang was inderdaad een uitdaging. Op mijn soundcloud staat een versie die denk ik wat beter is wat dat betreft, dus misschien kan je even beluisteren en zien wat je er van vindt.
 
Je kan horen dat je het met plezier gedaan heb, leuk nummer, zang (had ik al geschreven) is niet je sterkste punt (backing vocals kunnen weer wel) maar ik heb genoten van deze inzending...... dus een terechte stem :okdan:
 
Dank je Warehousegroove! Ben er zeer gelukkig mee :)
 
De song zelf, nice, lekker 80s. De zang, misschien iemand anders inhuren. :D

Een stem krijg je wel.
 
Het nummer klapt wel keihard zeg phoeh. Hier en daar wel wat dingetjes die al genoemd zijn maar zeer funky.
Ik vind dat losse wel lekker. We zijn allemaal van die quantized shizz maar ergens er tussenin is fijn, helemaal off is niet echt luisterbaar en muzikaal, het zit soms net op het randje. De vocals zou ik persoonlijk iets dikker maken met een lompe chorus erover, dat maakt het meer oldskool en zou goed in de track passen.
Ik vind het wel een track met lef en karakter. Dat refreintje zou ik nog meer aandikken met meer lage vocals. Solo is tof by the way!
 
Ook monotron, Arv en DM dank voor jullie bijdrage :) Ik vind het zowiezo al leuk dat er mensen kritisch naar luisteren.. hopelijk leer ik er wat van, en dat kan alleen maar goed zijn.
 
Back
Top