Andre Pascal - No Way Back

André Pascal

Member of Paradise
Lid sinds
4 juni 2003
Berichten
263
Locatie
Groningen
Mijn inzending dit jaar is de track "No Way Back" die ik samen met de engelse zangeres Mandy heb geschreven.
 

Attachments

  • Andre Pascal ft. Mandy - No Way Back.mp3
    4,6 MB · Bekeken: 175
Last edited by a moderator:
Van welke Disney-film is dit?

Erg gelikt, maar echt absoluut never nooit niet mijn ding.

Succes in ieder geval :)
 
wel leuke emo pop he :) goed geproduced, ik denk dat die 2 nummers in dit genre dat ik nog op stapel heb staan NOG meer emo gaan klinken :)
 
Ik was al aan het nadenken hoe dit genre te omschrijven, maar emo-pop is precies goed. Ook de opmerking Disney muziek snap ik heel goed. Dan te bedenken dat ik met deze zangeres veel trance tracks hebt gemaakt. We wilden alleen iets singer songwriters acxhtig doen. Daar zijn een aantal tracks uit ontstaan. Dit is er dus 1 van.
 
Ook helemaal mijn smaak niet, maar jeetje wat een stem! De muziek past daar goed bij.

Alleen is het volgens mij niet gelukt om er iets singer songwriter-achtigs van te maken. Daarvoor is de begeleiding een beetje te vet. 8)
 
Zit erg goed in elkaar, los van of het mijn smaak is. Klinkt erg pro. Goed werk!
 
Deze track is gemaakt zoals het moet worden gedaan. Als muzikant kan ik dat wel waarderen.
Erg op veilig gespeeld en misschien is het net dat waarom ik er ook niet kapot van ben.
De Disney comment vind ik wel een heel mooie. Je zal maar een track op 1 van hun films mogen schrijven en dat zou je bankrekening absoluut ten goede komen !!
 
Mooi geproduceerd, dat zeker. Hoewel de vocal van mij wel een tikje meer reverb mag hebben. Naar mijn smaak klinkt ze nu at te droog ten opzichte van de begeleiding. En tja, hoe mooi gemaakt ook, ik luister naar de muziek, en minder naar de vocal. daar zit het probleem wat mij betreft nu ook precies. De muziek is begeleiding en ik wil de muziek eigenlijk leidend hebben.

Maar wat een stem heeft die dame zeg! Ik ben wel benieuwd geworden naar die trance tracks van jullie saampjes :luv:. Ga ik opzoeken (hier linken mag helaas niet).
 
Wees zuinig op deze zangeres, erg goed! Maar zoals Dr van L ook al schreef ik hoor ook liever een meer gelijkwaardige rol voor de instrumentale kant. Nu is alles dienend voor de zangeres. Volkomen prima uitgangspunt, maar wel veilig, zeker ook door de compositie die volgens het zo langzamerhand klassieke "pop" patroon verloopt. Maar nogmaals, wees blij met zo'n zangeres!
 
Linken mag niet maar mag natuurlijk wel aangeven waar je naar moet zoeken op YouTube.
Als je zoekt op Paradise - See the light en Paradise - Wanna be free en dan vooral niet alle exotische remixes beluisteren (wat een boel bagger zit daar tussen) hoor je iets van de power van Mandy.
Let wel tracks zijn uit begin 2000 dus redelijk gedateerd.
 
Knap gemaakt! Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit tijdens de Pocahontas aftiteling zou klinken terwijl alle kinderen en ouders de zaal uitlopen.

Ik sluit me hier volledig bij aan!
 
Back
Top