PWM - MSding VCA

PWM

User
Lid sinds
27 januari 2007
Berichten
5.560
Locatie
Amsterdam
Ben dit jaar wat laat met mijn inzending en gooi het eens over een hele andere boeg..
Mijn inzending is een stukje volledig met de MS-10 gemaakt. Hij krijgt hier en daar wat hulp van een passive vactrol VCA en een verengalm.
Ik ben erg benieuwd hoe dit word ontvangen! :)

Alvast bedankt voor het luisteren en laat maar horen wat je er van vind.
Iedereen die mee doet veel succes!
 

Attachments

  • MS dingVCA_04.mp3
    8,5 MB · Bekeken: 133
Lekkere pure elektronische muziek! Prima! Heb zelf 37 jaar geleden ook veel gewerkt met (in mijn geval) een MS-20 en een verengalm. Prachtig geluid van onweer als je per ongeluk die galm aanstootte... Wel gek dat dit allemaal kennelijk in 2015 weer helemaal "in" is.
 
Lekkere pure elektronische muziek! Prima! Heb zelf 37 jaar geleden ook veel gewerkt met (in mijn geval) een MS-20 en een verengalm. Prachtig geluid van onweer als je per ongeluk die galm aanstootte... Wel gek dat dit allemaal kennelijk in 2015 weer helemaal "in" is.


Dank en wat een leuk verhaal!
De MS-10 waar dit mee is opgenomen (van een vriend) is het apparaat waardoor ik met analoge synths muziek ben gaan maken. De eerste keer dat ik het filter dicht draaide ging er rilling door mijn lijf en toen ik ook nog de PW knop ontdekte was er echt geen weg meer terug.. :)
Daar heb ik trouwens ook mijn nick aan te danken.


Heerlijk!! Vooral die dolfijn is erg mooi gemaakt ;)
:okdan:


Thanks Mono!
Met de dolfijn ben ik zelf ook erg tevreden, ja!


Dat klaterende geluid in het begin komt je niet bekend voor? :mega:


Haha, zo had ik het nog helemaal niet gehoord.
 
Mooi gemaakt. mooie ontwikkeling. Dit is zo'n track die van mij gerust een minuut of 6 door mag gaan. Dat is dan ook het enige wat ik op te merken heb. Hij eindigt vrij abrupt en zonder echt te concluderen of naar het einde hebben toe gewerkt, als je snapt wat ik bedoel. Volgens mij leent deze opbouw zich erg om tot een soort enorme muur van geluid te komen uiteindelijk, beetje post-rockerig zeg maar.

Verder erg tof!
 
mooi man, I liked it.. Een beetje te kort naar mijn goesting, maar wel mijn stem waard ;)


Mijn dank! :)

Mooi gemaakt. mooie ontwikkeling. Dit is zo'n track die van mij gerust een minuut of 6 door mag gaan. Dat is dan ook het enige wat ik op te merken heb. Hij eindigt vrij abrupt en zonder echt te concluderen of naar het einde hebben toe gewerkt, als je snapt wat ik bedoel. Volgens mij leent deze opbouw zich erg om tot een soort enorme muur van geluid te komen uiteindelijk, beetje post-rockerig zeg maar.

Verder erg tof!


Ik snap je helemaal.
Het is in een middag gemaakt, alles liep zoals het liep en opeens was dit het. Misschien ga ik er nog eens mee door maar dan heb ik weer een nummer wat nooit 'af' komt..
Ik probeer wat meer concreet een stuk te maken en dan te beslissen dat het af is maar eigenlijk ben ik het met je eens.

Dank ook, voor de complimenten!
 
't Staat hier nu voor den 3de keer op, En 't is echt wel een SynthForum Track waard,,, maw, gemaakt met Synths,,
Ik ben ni echt mee, ik ben ni echt direct in de sfeer van de eerste noten, maar Zeker Congrats !!
 
Back
Top