Ytse - Optim

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dis een aparte :)

Toffe geluiden. En de polyritmische feel in je track vind ik ook tof.

Alleen de melodie stoort me. Er is geen moment waar ik er echt een connectie mee heb. Het ritme van de melodie is leuk, maar je lijkt niet echt in een toonsoort te werken of er zit in gewoon voor mijn gevoel geen fijne samenhang in de tonen. De geluiden lijken een beetje hun eigen ding te doen zonder dat ze elkaar beïnvloeden of samenwerken.
 
Iedereen is al heel enthousiast zie ik. :D

Thx voor je comment idm.

Bedoel je samenhang in de mix? Want qua sequence heb ik juist heel erg gelet op samenspel geluiden en drums.

Ik heb mijn nummer al honderden keren gehoord en vind 'm steeds beter worden eigenlijk :)
 
Iedereen is al heel enthousiast zie ik. :D

Thx voor je comment idm.

Bedoel je samenhang in de mix? Want qua sequence heb ik juist heel erg gelet op samenspel geluiden en drums.

Ik heb mijn nummer al honderden keren gehoord en vind 'm steeds beter worden eigenlijk :)

Haha, misschien omdat je heulemaal onderaan staat ofzo ;)

Kan een persoonlijk ding zijn. Ik kan niet echt een houvast vinden om een of andere reden. Aan je sound ligt het in ieder geval niet, want dat klinkt voor mij goed geproduceerd.
 
Wel een beetje bezwerend, een onderwater achtige synth ervaring :)
 
Hoewel ik zelf van melodieus houdt, vind ik deze toch wel wat hebben hoor. Zo halverwege hoor ik wat Laurent Garnier voorbij komen (in de best).

Ik heb mijn nummer al honderden keren gehoord en vind 'm steeds beter worden eigenlijk :)

Ik denk inderdaad dat dit de truuk is. Op het eerste gezicht, raakt het me namelijk nog niet helemaal, maar ik hoor er wel van alles in. Ik zal het deze eenzame kerstdagen nog eens wat vaker proberen.
 
Iedereen is al heel enthousiast zie ik. :D

Ja, je zit aan het eind van het alfabet hee.
Ik zal volgend jaar onderaan beginnen met luisteren.

Verder is het ook een moeilijke track; hij is duidelijk af en op zich o.k.
Er zijn dus geen verbeter punten of tips die ik je kan geven, maar tegelijkertijd ben ik er ook niet direct door gegrepen. We zullen hem in ieder geval nog eens beluisteren, daar is ie zeker boeiend genoeg voor.
 
Ik ken Laurent Garnier niet dus ik krijg hier vooralsnog alleen een Ytse gevoel bij. En dat is een goed gevoel, het klinkt lekker een mooi. Misschien af en toe een beetje druk maar dat moet kunnen.
 
Ik sluit me bij de vorige spreker aan.
Het weglaten (?) van een toonsoort vind ik wel een extra punt waard.
 
Net voor de derde keer beluisterd. Deze keer tijdens het opruimen na een jam, hard door de main speakers. Ik moet zeggen ik kan hem nu echt wel kan waarderen, lekkere sound en er gebeuren op de (semi)achtergrond te gekke dingen. Toch wel een maar; de "maintheme" blijft m.i. nog steeds stuurloos, maar (de tweede maar) toch zeker mijn vote.
 
Tja toen het begon dacht: daar gaan we weer, 1234 kickje, laat de supersaws etc maar komen. Maar toch een aangename verassing dus. Goede geluiden en goede ontwikkeling van de song. Best lekker!
 
Ben ook maar eens onderaan begonnen...
Komt een beetje langzaam op gang maar dan lekker!
Zou het goed doen op de festival openlucht dingentje lijkt me zo
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top