Arnout Quirijns - Test Rocket

Ik sluit mij aan bijlevel (see what I did there hehehum).

Het begint erg veelbelovend. Mooie melodie. Vervolgens blijft alles ongeveer hetzelfde doen. De lead synth (gitaar achtige synth) is me ook iets te vaak aanwezig en haalt me een beetje uit de mooie dromerige progressie. En misschien elektronische drums programmeren met klikjes/kraakjes ipv normale. Dat is geheel persoonlijk uiteraard.

Wil nogmaals even benadrukken dat het begin echt super is.
 
Bedankt voor de reacties suggesties etc. ;) ik ben het wel eens met dat er het 1 en ander veranderd zou moeten worden. Ik had dit gisteren in elkaar geknutseld en gelijk ge-upload.... had ik niet moeten doen. maar ja eigenwijs die ik ben ...toch gedaan. Ik heb dat ooit in het verleden geleerd dat je het minimaal een dagje moet laten rusten/luisteren en dan weer oppakken. Dus ik ben er zelf niet al tevreden mee dat ik dit gepost heb. Maar ik ga er verder aan knutselen en dan kwak ik m wel op soundkloot als ik wel tevreden ben :D

Ik zeg maar zo... ik ben weer van de straat en kan geen rottigheid uithalen. als ik aan het klooien ben met muziek.
 
Ik doe het zelf nauwelijks, maar die dissonanten all over the place, vind ik heel goed gevonden, gewoon intelligent. En inderdaad, intro belooft meer dan de track uiteindelijk waar kan maken. Da's jammer, en het niet een dag laten liggen is een bekende fout. En toch loop je al wat langer volgens mij ;). Als je hier een paar weken aan knutselt en de rest van de track afstemt op het intro, of in lijn brengt met het intro, heb je iets heel bijzonders.

(see what I did there hehehum)

:D

Het begin doet mij heel erg "Air" aan :).

Dat was het eerste dat me inviel, maar durfde het niet meer te zeggen :).
 
Ik ben gewoonweg te snel met uploaden geweest (misschien door te veel koffie op dat moment :D ), volgend jaar nog een kans ;)

Niet mijn favoriete drankje de schuld geven :D :koffie: :koffie: :koffie:

Ik had (daar is ie weer) in het begin ook een AIR (Moonsafari) en dacht..."ja" gevoel en dan.......
had het een dag laten rusten.
Ik vindt het zeker niet slecht, dissonanten zijn hardcore :okdan: en voor je het weet heb je een goede zangeres die een tekst inzingt :okdan:
 
ik vind hem juist steen goed, genoeg variatie en goede opbouw. Drums lijken soms weg te zinken in het geheel.
Stijl en uitvoering is wel naar mijn smaak.
 
Tja het is een wel origineel iig. Denk dat de bas wat opener zou kunnen, want die drukt de boel een ebetje weg, voor mijn gevoel.. terwijl het begin juist zo mooi open klonk.

Wel iets met potentie als je het wat verder uitwerkt.
 
De track begint echt super vet en dan verwacht je echt een dikke productie maar dan is hij toch net wat minder,
 
Klinkt een beetje als neo-progressieve rock van de vroege 90's. Ik wou dat er meer gebruik van tegenstrijdige major / minor harmonie in de melodie zelf, in plaats van het herhalen van dezelfde passages over en weer. Kan zeker profiteren van een betere productie, maar naar mijn mening, de muziek zelf is een stem waard.
 
Back
Top